Fikk litt småproblemer temperatur når jeg var på banekjøring på fredag...
Temperaturen holder seg på normalt nivå når jeg kjører på banen, men med en gang jeg kjørte av og lot bilen stå på tomgang, begynte temp måleren og stige, og vifta på radiatoren sto stille...
Etter et par runder med rolig kjøring i piten, så kom tempen ned på normalt nivå igjen.
Dette har ikke vært et problem ved vanlig kjøring.
Det som slo meg først var at radiatorvifta var gåen, jeg har ohmet denne i dag, og den ser ut til å være hel.
Noen som vet hvordan denne styres? Eventuelt vet om noe annet som kan være galt?
Sånn jeg ser det så må det være noe galt med en giver eller noe, har også sjekket feilkoder, men får ikke opp noenting...
Temperaturen holder seg på normalt nivå når jeg kjører på banen, men med en gang jeg kjørte av og lot bilen stå på tomgang, begynte temp måleren og stige, og vifta på radiatoren sto stille...
Etter et par runder med rolig kjøring i piten, så kom tempen ned på normalt nivå igjen.
Dette har ikke vært et problem ved vanlig kjøring.
Det som slo meg først var at radiatorvifta var gåen, jeg har ohmet denne i dag, og den ser ut til å være hel.
Noen som vet hvordan denne styres? Eventuelt vet om noe annet som kan være galt?
Sånn jeg ser det så må det være noe galt med en giver eller noe, har også sjekket feilkoder, men får ikke opp noenting...
Sist redigert av lasse den 23 jun 2008 19:15, redigert 1 gang totalt.
-91 MR2 helt original, jeg lover...
-Div annet...
-Div annet...