Sjekket feilkoder på bilen, og feilkode 42 kom frem :
VEHICLE SPEED SENSOR SIGNAL CIRCUIT--NO SPD. SIGNAL FOR SEVERLA SECONDS
WHILE VEHICLE IS OPERATED UNDER HEAVY LOAD (TPS/MAP/AIR FLOW INPUTS)
--SPEED SENSOR/CIRCUIT
--ECU
Er dette noe jeg vil merke når jeg kjører, og er det skadelig for bilen og kjøre med denne feilen?
Trenger også speedpulse til gps'en og turbotimeren, og trenger rpm-signal til turbotimeren. Hvor kan jeg få speedpulse og rpm-signal? Fant et analogt signal bak instrumentpanelen som forandra seg i takt med turtallet, men turbotimeren trenger et digitalt signal. HKS har laget en ting for å omgjøre dette: http://www.hksusa.com/products/?id=770&rsku=4345
Er det mulig å få tak i dette i Norge, evt noe alternativt? Link fra utlandet tas også imot med takk, men helst med lav fraktpris. Har funnet på mvpmotorsports, men der er minstepris på frakt $150, og da venter jeg heller til jeg trenger noe mer før jeg bestiller...
VEHICLE SPEED SENSOR SIGNAL CIRCUIT--NO SPD. SIGNAL FOR SEVERLA SECONDS
WHILE VEHICLE IS OPERATED UNDER HEAVY LOAD (TPS/MAP/AIR FLOW INPUTS)
--SPEED SENSOR/CIRCUIT
--ECU
Er dette noe jeg vil merke når jeg kjører, og er det skadelig for bilen og kjøre med denne feilen?
Trenger også speedpulse til gps'en og turbotimeren, og trenger rpm-signal til turbotimeren. Hvor kan jeg få speedpulse og rpm-signal? Fant et analogt signal bak instrumentpanelen som forandra seg i takt med turtallet, men turbotimeren trenger et digitalt signal. HKS har laget en ting for å omgjøre dette: http://www.hksusa.com/products/?id=770&rsku=4345
Er det mulig å få tak i dette i Norge, evt noe alternativt? Link fra utlandet tas også imot med takk, men helst med lav fraktpris. Har funnet på mvpmotorsports, men der er minstepris på frakt $150, og da venter jeg heller til jeg trenger noe mer før jeg bestiller...
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!