Har fjernet helt det orginale ledningsnettet og ble litt usikker når ledningene til dynamoen skulle kobles på igjen. Ladelampen er jo i dashbordet, og det går 3 ledninger ut fra stikkeren på dynamoen. Den ene går ikke til noe, de to andre ble jeg veldig usikker på. Vanligvis er det bare en, men her er det to? er det noe mekanisme som regulerer hvor mye det skal lades? f.eks hurtig lading på svakt batteri og vedlikeholdslading på fult batteri?
Merket at på den ene var det 13,9 volt mens den andre var 14,7.. så da ble begge koblet sammen for å lade 14,7 hele tiden. Men nå har den sluttet å lade i det hele tatt, det lover jo ikke bra.
Så kan noen kaste litt lys over hvordan dette egentlig funker på disse bilene?
Er altså en MR2 Turbo det er snakk om..
Merket at på den ene var det 13,9 volt mens den andre var 14,7.. så da ble begge koblet sammen for å lade 14,7 hele tiden. Men nå har den sluttet å lade i det hele tatt, det lover jo ikke bra.
Så kan noen kaste litt lys over hvordan dette egentlig funker på disse bilene?
Er altså en MR2 Turbo det er snakk om..
- MR2 TURBO -