Hei, lurer på å bytte ut celica'n i sommer, har sett på RX 8 og S2000 men kunne tenke meg info fra folk som har prøvd/eid en av disse. Var å prøvekjørte rx 8 (high power) for litt siden og den virker veldig bra selv om prisen ligger litt for høyt. Noen som har neon meninger eller tips om disse bilene eller biler av samme "type".
hva har du tenkt til å bruke bilene til?
jeg ville kjøpt s2000. meget raskt, morsom å kjøre, føles veldig thight i svinene, men rx8 er mer famile racer, den setter seg greit men du fløt litt mer på veien enn en s2000. s2000 kan trimmes enkelt ved å chippe den og bytte eksos så har du mye moro for lite penger. i valget mellom rx7 og rx8 ville jeg tatt rx7 for den er mindre kompromissløs. og det er jo det DU MÅ se etter. hva skal bilen brukes ti hvordan skal du bruke den og hvor mye. verken rx8 eller s2000 er biler som kan ha grønne skilt men så skal du ikke ha a6 eller passat. du skal ha raskt bil med følelse at du skal kjøre bil og her det lotus elise som er best ,men elvinduer og servco er jo greit og da er s200midt i blinken. skal man ha men unger bikkje og kone på slep så kan du presse dem inn i en rx8 men er de ikke dverger så er ikke plassen noe særlig bedre enn en audi tt..
lykke til