Det er med veldig tungt hjerte at jeg nå SKAL selge min Celica.
Bilen er meget pen i lakken og i interiør.
Den er orginal bortsett fra ladetrykk som er justert fra 0.7 til 0.9 bar. Har aldri hatt problemer med den.
Rust har jeg enda tilgode å finne på bilen.
Det sitter splitter nye 235-45-17 sommer dekk på OZ-felger.
Vinter dekk er også av god kvalitet med fine felger.
Uhellet har vert ute, har derfor gått litt ned i pris etter hva jeg hadde tenkt. Har sjekket opp og fått pris på 5000kr for rep av skade. Dette kan rettes før salg eller vi kan bli enige om pris.
Bilen ligger ute for 125 000kr men jeg tar gjerne imot bud, kan også vurdere "billig" bil til rundt 15 000-20 000 i innbytte. Jeg tenker da på en bensin gjerrig liten rotte i god stand.
Bildene er noe gamle, men bilen er i samme stand untatt skaden. Den skal også inn til EU so fort det lar seg gjøre. FØR jeg selger.
For mer info eller evt. bilder ta gjerne kontakt.
Mob: 95939247
Mail: satyr24@gmail.com
Bilen er meget pen i lakken og i interiør.
Den er orginal bortsett fra ladetrykk som er justert fra 0.7 til 0.9 bar. Har aldri hatt problemer med den.
Rust har jeg enda tilgode å finne på bilen.
Det sitter splitter nye 235-45-17 sommer dekk på OZ-felger.
Vinter dekk er også av god kvalitet med fine felger.
Uhellet har vert ute, har derfor gått litt ned i pris etter hva jeg hadde tenkt. Har sjekket opp og fått pris på 5000kr for rep av skade. Dette kan rettes før salg eller vi kan bli enige om pris.
Bilen ligger ute for 125 000kr men jeg tar gjerne imot bud, kan også vurdere "billig" bil til rundt 15 000-20 000 i innbytte. Jeg tenker da på en bensin gjerrig liten rotte i god stand.

Bildene er noe gamle, men bilen er i samme stand untatt skaden. Den skal også inn til EU so fort det lar seg gjøre. FØR jeg selger.
For mer info eller evt. bilder ta gjerne kontakt.
Mob: 95939247
Mail: satyr24@gmail.com
Vedlegg
91 GT4 CS
x92 Celica 1.6
x86 Saab 900 T8
x86 Tercel
x92 Celica 1.6
x86 Saab 900 T8
x86 Tercel