Den 19. juli deltok jeg sammen med flere andre førere fra Norge i Brynildsen Motorsports satsing i VLN på Nürburgring.

Pug'en blir forbikjørt av Hans-Joachim Stuck i Gallardo
Dessverre fikk jeg ikke kjørt selve løpet, da jeg tok livet av Pug'en vi kjørte på oppvarmingen lørdag morgen (bomgiring fra 3. til 2. i stedet for til 4...urk), men fikk med meg flere runder på trening fredag.

PÃ¥ teknisk kontroll med begge bilene
Uansett var det utrolig morsomt så lenge det varte, heldigvis fikk de andre kjørt bil nr. 2 som var med.
Har laget en liten samling videoklipp fra treningen fredag, og her kommer vi omsider til MR2-innholdet: Jeg ligger og slipstreamer en Clio på langsiden (LANG!siden) og har et sted mellom 200 og 210 på meteret da en MR2 mk2 kommer forbi i en he.....es fart...

Denne gikk greit fort...
Videoen finnes her, og flere bilder finnes her.

Pug'en blir forbikjørt av Hans-Joachim Stuck i Gallardo
Dessverre fikk jeg ikke kjørt selve løpet, da jeg tok livet av Pug'en vi kjørte på oppvarmingen lørdag morgen (bomgiring fra 3. til 2. i stedet for til 4...urk), men fikk med meg flere runder på trening fredag.

PÃ¥ teknisk kontroll med begge bilene
Uansett var det utrolig morsomt så lenge det varte, heldigvis fikk de andre kjørt bil nr. 2 som var med.

Har laget en liten samling videoklipp fra treningen fredag, og her kommer vi omsider til MR2-innholdet: Jeg ligger og slipstreamer en Clio på langsiden (LANG!siden) og har et sted mellom 200 og 210 på meteret da en MR2 mk2 kommer forbi i en he.....es fart...

Denne gikk greit fort...

Videoen finnes her, og flere bilder finnes her.
MR2 mk1 '87 (godt modifisert...
) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no