TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 i løp pÃ¥ Nürburgring

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #297736  av mk1 black limited

Den 19. juli deltok jeg sammen med flere andre førere fra Norge i Brynildsen Motorsports satsing i VLN på Nürburgring.

Bilde
Pug'en blir forbikjørt av Hans-Joachim Stuck i Gallardo

Dessverre fikk jeg ikke kjørt selve løpet, da jeg tok livet av Pug'en vi kjørte på oppvarmingen lørdag morgen (bomgiring fra 3. til 2. i stedet for til 4...urk), men fikk med meg flere runder på trening fredag.

Bilde
PÃ¥ teknisk kontroll med begge bilene

Uansett var det utrolig morsomt så lenge det varte, heldigvis fikk de andre kjørt bil nr. 2 som var med. :-)

Har laget en liten samling videoklipp fra treningen fredag, og her kommer vi omsider til MR2-innholdet: Jeg ligger og slipstreamer en Clio på langsiden (LANG!siden) og har et sted mellom 200 og 210 på meteret da en MR2 mk2 kommer forbi i en he.....es fart...:-)

Bilde
Denne gikk greit fort...:-)

Videoen finnes her, og flere bilder finnes her.
 #297747  av Kjelliken

synd du ødla bilen.. eg er mesunnelig ville ha vert artig og prøvd seg der nede :)
 #297830  av mk1 black limited

Litt OT, men da kan det hende du bør dra på banedager arrangert av andre enn de du har vært på hittil. :-)
 #297857  av sleeper

mk1 black limited skrev:Litt OT, men da kan det hende du bør dra på banedager arrangert av andre enn de du har vært på hittil. :-)

har tenkt meg og ta en tur på norsk sportsvognklubb sin kjøring iløpet av sommeren.. og mener at du kjørt litt der før....
hvordan er det med kjøring for ikek medlemer? og hva går av biler der?
 #297954  av mk1 black limited

Det er billigere å kjøre for medlemmer. Vedr. biler er det alt mulig rart, både billigbiler og millionbiler. Men felles er at alle kjører spor (ikke drifting) og vi flagger fort av hvis noen ikke oppfører seg slik vil vil. :-)
 #298111  av mk1 black limited

Jepp - 600 for medlemmer, 900 for ikke-medlemmer.

Neste banekveld er Rudskogen fredag 15. august 17-21, deretter er det CSM på Vålerbanen helgen 30.-31. august - da er det banekjøring hele dagen lørdag og søndag på den nye sløyfa på Våler, samt racingaktiviteter å se på hovedbanen og mønstring/utstilling. Deltagelse på banekjøring da krever påmelding (det er ledige plasser p.t.).

http://www.nsk-csm.no