TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stelvio pass i mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #297911  av MK1-87

Drømte meg bort på you tube ved å se top gear gjengen på stelvio passet. Tenker på mulig bilferie med MR2 om jeg får den til å gå rent + annet fiks.
Må jo være en fin tur for en stiva mr2.Noen som har hatt en mk1 på langtur de siste årene?
Bør vurdere å bytte til annet anlegg en janspeed i såfall. Ser for meg at lyden kan bli drøy. Fant forøvrig ingen treff på you tube med mr2, men fant denne:
 #297938  av mr2pondus

Nærmeste jeg kommer er turen over fjellet fra Bergen til Grimstad,da jeg henta min nye kjæledegge.
Det var fett det så det holdt.
Trollstigen kan jeg tenke meg er bra i mr2.Det er jo ikke langt borte heller :D
 #297950  av mk1 black limited

Hadde en rundtur i Europa i 2000, var bl.a. på Nürburgring (selvfølgelig), i Cannes og Monaco. Ble drøye 5000 km over 3 uker. :-)
 #297976  av JK86

mk1 black limited skrev:Hadde en rundtur i Europa i 2000, var bl.a. på Nürburgring (selvfølgelig), i Cannes og Monaco. Ble drøye 5000 km over 3 uker. :-)
hvordan funka nurburgring? fikk du kjøre din bil der. hvor mye kosta det og åssen fikk du det til?
 #298019  av Anders gullstein

Bare møte opp (kan hende det er løp eller at banen er stengt, men dette kan man sjekke på nettet), betal i sekreteriatet (får en lapp ala kontantkort der du har betalt for ønskede antall runder, trenger ikke brukes opp på en dag) og kjør fram til porten der du stikker inn kortet, så er det tut og kjør.

Tips er å prate med noen som har noe erfaring der, som blant annet blacklimited og få noen tips og småting som kan være kjekt å få med seg. Vi er en gjeng som pleier å ta en tur nedover en eller to ganger i året. Så kan sikkert slenge deg med der en tur.

Kjør masse playstation, er en del svinger å lære seg :wink:
 #298103  av JK86

ja kanskje det er tingen. hvem ps3 spill går det i a?
 #298107  av mk1 black limited

Mener å huske det er i RACE DRIVER GRID.

Er forøvrig noen videoer fra Ringen filmet i min MR2 her og her.
 #298110  av JK86

kult. må nok slenge meg på en tur ett år. må bare få ferdig bilen først. bare clutchlufting igjen men får det ikke til. :cry: :evil:
 #298174  av MK1-87

Må på ringen jeg og men ingen har kjørt passet enda, skjønner jeg.. ;-) Håper bilen er i god skikk neste sommer.