TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• CD spiller problem i Corolla G6 Facelift

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #299319  av FireFox

Skulle bytte cd spiller i faceliften min, er sånn kjørekomputer oppe, og er en orginal cd spiller sak som var nede.
Tok ut spiller`n, og fant ut hvilke 8kabler som gikk til høytalerne + jording, strøm og tenning. Men da var det en brun ledning til overs.. aner ikke hva den er til, og en liten kloss med 2stk ledninger som det såvidt gikk litt srtøm i.

Enyways.. satte i ny spiller (la bare den brune ledningen og "klossen" med 2 ledninger ligge bak der) men da jeg startet opp å satte på grøftelys, så sa det puf og alt dashlys og grøftelys blei borte.
Har ikke rukket å sjekke noen sikringer elns ennå, men noen som vet hva det kommer av?

Og hva skal den brune ledningen gå til? eller de andre 2? skal prøve å få tatt bilder snart.

Håper noen skjønner hva jeg mener hehe.
 #299439  av EXS

jeg ville latt den org cd spilleren stå tilkoblet som vanlig da denne blir brukt til kjørekomputer og gps også.

det jeg gjorde var og fjerne koppholderen under der orginale spilleren og satt cd spilleren der, trakk også mye kabler til hele systemet da det org ikke er så mye og skryte av.

ikke et direkte svar på problemet ditt da,
 #299490  av FireFox

EXS skrev:jeg ville latt den org cd spilleren stå tilkoblet som vanlig da denne blir brukt til kjørekomputer og gps også.

det jeg gjorde var og fjerne koppholderen under der orginale spilleren og satt cd spilleren der, trakk også mye kabler til hele systemet da det org ikke er så mye og skryte av.

ikke et direkte svar på problemet ditt da,

Hmm... kansje jeg bare skal gjøre det.. er litt slit å legge opp nye høytalerkabler til dørene da men.. hehe
Skal se om jeg finner ut av det.