TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Litt før og etter bilder fra helga+ litt mer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #37848  av SupraTurbo

Noen som vil se bilder? :)
Vedlegg
BildeProsjekt 001.jpg
BildeProsjekt 001.jpg (36.68 kiB) Vist 3490 ganger
etter1.jpg
etter1.jpg (20.8 kiB) Vist 3490 ganger
Før1.jpg
Før1.jpg (21.73 kiB) Vist 3490 ganger
Sist redigert av SupraTurbo den 22 mar 2004 17:36, redigert 1 gang totalt.

#37849  av SupraTurbo

Flere bilder
Vedlegg
etter.jpg
etter.jpg (27.58 kiB) Vist 3489 ganger
Før.jpg
Før.jpg (15.33 kiB) Vist 3489 ganger
etter2.jpg
etter2.jpg (28.85 kiB) Vist 3489 ganger
før2.jpg
før2.jpg (9.02 kiB) Vist 3489 ganger

#37866  av @lpher

Begynner å ligne på noe nå ;-) Men...du burdte jo a hatt en litt større kasse bak da....som integrer seg litt mer med bilen..og da helst med 6x9" høytalerne ytters :-)

@lpher

#37867  av SupraTurbo

Tror kanskje kassen ble for liten for de kappa, men det får du sikkert høre på torsdag... Ellers kan jeg jo bygge en som er litt større så den rekker ut til "hullet"... Eller hadde du tenkt deg noe enda større? Targafestene blir ikke ofra!
Sist redigert av SupraTurbo den 23 mar 2004 14:11, redigert 1 gang totalt.

#37873  av SupraTurbo

Flere bilder
Vedlegg
BildeProsjekt 030.jpg
BildeProsjekt 030.jpg (32.22 kiB) Vist 3465 ganger
Kappa girstang, sydd nytt skin til armlene og håndbrekkskjørt.jpg
Kappa girstang, sydd nytt skin til armlene og håndbrekkskjørt.jpg (41.14 kiB) Vist 3461 ganger

#37876  av chris

Stilig :)

Bra du har fått på ts-ogn merket også! ;)

#37947  av @lpher

SupraTurbo skrev:Tror kanskje kassen ble for liten for de kappa, men det får du sikkert høre på torsdag... Ellers kan jeg jo bygge en som er litt større så den rekker ut til "hullet"... Eller hadde du tenkt deg noe enda større? Targafestene blir ikke ofra!
LOL neida....jeg tenkte vel bare at det hadde sett litt kulere ut om høytalerkassen 'hang til bedre ihop' med bilen....ser mer ut som den er laget til bilen :-)

@lpher

#38197  av SupraTurbo

@lpher skrev:
SupraTurbo skrev:Tror kanskje kassen ble for liten for de kappa, men det får du sikkert høre på torsdag... Ellers kan jeg jo bygge en som er litt større så den rekker ut til "hullet"... Eller hadde du tenkt deg noe enda større? Targafestene blir ikke ofra!
LOL neida....jeg tenkte vel bare at det hadde sett litt kulere ut om høytalerkassen 'hang til bedre ihop' med bilen....ser mer ut som den er laget til bilen :-)

@lpher
Ja vi får se på det alf... Men de får bi til sommern etter vårstevnet. Har ikke sjangs til å få til noe før etter den tid. Skal prøve å få inn noen annet snacks før den tid da.... hehe :D :D

Begger er punch selv om det er power eske...
Vedlegg
Supra 002.jpg
Supra 002.jpg (63.97 kiB) Vist 3389 ganger

#38205  av @lpher

Når får du montert inn godisen da? :-)

@lpher

#38207  av sindrejl

oh nydelig arbeid... jeg vil ha garasje :D

#38208  av SupraTurbo

@lpher skrev:Når får du montert inn godisen da? :-)

@lpher
Monoblokka trøkkes inn i morra nedi der... så får jeg planlegge litt hvor jeg skal ha 4 kannalern, men tror jeg blir å sette den på siden av den andre hvis det er plass...

#38270  av @lpher

Karl/KK-ma70 var innom jobb hos meg idag...og han holder på med samma funderingene som deg... :-)

Men han skal dytte inn en 12" istedet for dine 2 8"'ere ;-)

@lpher

#38282  av SupraTurbo

Jeg vil se bilder etterhvert da :D

Fikk inn monoblokka i dag, men tror du ikke jeg pakka alt på plass før jeg stilt inn noe på forsterkern......JO DA! LOL :lol: Å så begynte det(h*lvete,f**n,s*t*n,¤%/@£$£#=#) å snø, så da var det bare å gå inn :( :(
Å snør gjør det ennå :( :(

Men fikk litt lyd da :D Men jeg fikk sånn piping som følger turtallet... Hadde ikke sånn før???!!

Blir foresten 700,- i rep på gamle forsterkern....

Skraper bunnen i pungen no ja...

#38314  av @lpher

SupraTurbo skrev: Jeg vil se bilder etterhvert da :D

Fikk inn monoblokka i dag, men tror du ikke jeg pakka alt på plass før jeg stilt inn noe på forsterkern......JO DA! LOL :lol:
LMAO...trokke du er førstmann i historien som har gjort akkurat det kunststykket dær da :-)
SupraTurbo skrev:
Å så begynte det(h*lvete,f**n,s*t*n,¤%/@£$£#=#) å snø, så da var det bare å gå inn :( :(
Å snør gjør det ennå :( :(

Tell me about it...måtte jo til og med ut å plugge i motorvarmen på jobb i dag jeg...for å få smelta av all snøn på bilen! :lol:
SupraTurbo skrev:
Men fikk litt lyd da :D Men jeg fikk sånn piping som følger turtallet... Hadde ikke sånn før???!!
Hmmm...tror du skal sjekke jordinga di....en 'enkel' forsterker...slik som den du hadde ( :lol: ) krever ikke i nærheten så mye strøm som RF forsterkerene dine...så jeg vil nok tro du har 'litt på kanten' jording...men det merka du aldri med den forsterkern du hadde.... Hvor tar du jord da?

Neste punkt etter at du har sjekka...eventuelt fixa jordinga...er å jorde spilleren på samma punkt som du nettopp jorda forsterkern til :-)

..om du fortsatt har støy da....så er det all inside your head i tilfellet! :lol:
SupraTurbo skrev:
Blir foresten 700,- i rep på gamle forsterkern....

Skraper bunnen i pungen no ja...
Hmmm...kjipt...fix...og selg :-)

@lpher

#38315  av SupraTurbo

Forsterkeren er jordet til en av skruene som fester seteryggen bak til karoseriet.... kjempe jording det kan ikke bli bedre.....