TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRD oljefilter og midkonsoll ramme til MR2 mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #37892  av proson

TRD oljefilter:
Var kanskje ikke så mye vits, men jeg bestilte et uansett! :roll:

Prisen var 220.- inklusiv frakt.

Kjøpte nettopp ny midtkonsoll ramme også! Etter MYE irritasjon med knekte fester bestemte jeg meg for å skaffe ny!

Prisen var ca 800.- inklusiv MVA hos Toyota. Og det var verd hver eneste krone! Anbefaler alle som har ødelagt ramme og og gjøre det samme! En irritasjon mindre: Meny 2go! :roll:
Vedlegg
IMG_08.jpg
IMG_08.jpg (20.94 kiB) Vist 1277 ganger
IMG_0.jpg
IMG_0.jpg (18.25 kiB) Vist 1277 ganger
IMG_.jpg
IMG_.jpg (17.11 kiB) Vist 1277 ganger
IMG.jpg
IMG.jpg (23.71 kiB) Vist 1277 ganger
 #37896  av MRQuoc

proson skrev:

Kjøpte nettopp ny midtkonsoll ramme også! Etter MYE irritasjon med knekte fester bestemte jeg meg for å skaffe ny!
argghhhh , kunne trengt det selv ..... den jeg har er så .. j*** irriterende :P

#37952  av Espen H

Hva er forskjellen på det filteret og et vanlig ett? Er det oversikt noe sted over hva du kan få bestillt fra trd? På nettsidene deres fant jeg bare ting til nye Toyotaer.

#37964  av proson

Espen H skrev:Hva er forskjellen på det filteret og et vanlig ett? Er det oversikt noe sted over hva du kan få bestillt fra trd? På nettsidene deres fant jeg bare ting til nye Toyotaer.
Du kan for eksempel gå inn på http://www.MTTE.com De har noe TRD deler.
Forskjellen på det orginale og TRD sitt er vel lite...? Eneste at det muligens er mer egnet høye turtall/hard kjøring.

+ at det har vært mye tull med at Toyota leverer FEIL filter til mk1, som de fleste har fått med seg. Rett del nr. er:

***90915-10004***

#37994  av spkstrp

Hehe.. omg.. Den så lekker ut... Konsollet mitt har vært utsatt for tvilsomme fyrer som har skrudd det fast på siden! i tillegg har den blitt utsatt for tyveri! kort sagt ser den ikke ut! argh trenger sånn
 #37996  av Amund

proson skrev:Kjøpte nettopp ny midtkonsoll ramme også! Etter MYE irritasjon med knekte fester bestemte jeg meg for å skaffe ny!

Prisen var ca 800.- inklusiv MVA hos Toyota. Og det var verd hver eneste krone! Anbefaler alle som har ødelagt ramme og og gjøre det samme! En irritasjon mindre: Meny 2go! :roll:
Limte min jeg, fungerte greit det også, men litt mikk-makk ble det for at det skulle passe perfekt.. :roll:

#38043  av spkstrp

appropos dette.. er vi toyota eiere nødt å kjøpe slike dill ting direkte fra toyota? Svigermor har en c3 vette og til disse får du katalog på katalog med stasj. Nesten for mye :roll:
Kanskje et annet marked ? :?

#38057  av MRQuoc

det er noe som kalles orginalitet .. eller hva gutter ? jeg bryr meg lite hva som er ute på ett annet marked , prøver å hamstre så mye som mulig fra Toyota\TTE\TRD .. alt annet er blasmfemi :P

#38061  av spkstrp

hehe.. da fikk jeg svaret på det :P