TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• boost controller til 3. gen turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #300343  av doffy

Hei skulle hatt meg en elektronisk boost controller til min 3. gen 3sgte. Har sett litt rundt på ebay og funnet noen til om lag 200$. Stort sett ukjente merker for meg, noen har ikke noe merke stemplet på osv. Lurer på om noen vet noe om disse produktene? Eller er det bare å glemme de med en gang og kjøpe noe dyrt med rett produsent stemplet på?
 #300345  av doffy

Eller om noen evt har til salgs eller vet om noen steder som selger controllere rimelig
 #300348  av mulle-mek

GREDDY PROFEC B SPEC II den er bra men dyrere skal kjøpe den selv :D
 #300349  av doffy

Er det merkbar forskjell fra en sånn til en sånn billig av merket HDI for eksempel? Kan jo være forskjellen på liv og død for en stakkar motor hvis den plutselig finner ut at den skal gi 900 bar eller noe annet lurt noe.
 #300351  av mulle-mek

ser jo grei ut den da ser ut til å være testet ok og og fin pris 139 dollar mot over 400 for greddyn :| tror nok den er mer en god nok
 #300380  av doffy

ja jeg og vil tro at den funker, men om den får trykket like stabilt og kjappt opp som f eks greddy modellen du snakket om er ikke godt å si..
 #302609  av pkgrette

eller rhdjapan.com der koster greddyen 370 dollar som er litt over 2000 ink frakt