Hei.
Da er det avtalt og bestemt att treffet blir den 13 sep. kl 12.00
Mø møtast på hydro texaco stasjonen på heggenes og kjører derfra i kolonne opp til protrim der det blir effekttesting for den som vil og utstilling.
Prisene på effekttest har eg fått avtalt til 500kr pr pers og det blir tatt 3 drag pr bil. Ellers kan det avtales med protrim om andre ønsker der.evt mapping viss tid til det.
SÃ¥klart er andre Toyota merker velkomne og.
Utover kvelden så er det muligheit for å reise samlet på peppes som ligger 20min undå viss folk er int i det.
For den som trenger overnatting er det choice hotell på fagernes eller bergo hotel på beitostølen.
Skal prøve og få lagt ut eit bilde av bremserommet her som er heilt nytt no
mvh steffen
Da er det avtalt og bestemt att treffet blir den 13 sep. kl 12.00
Mø møtast på hydro texaco stasjonen på heggenes og kjører derfra i kolonne opp til protrim der det blir effekttesting for den som vil og utstilling.

Prisene på effekttest har eg fått avtalt til 500kr pr pers og det blir tatt 3 drag pr bil. Ellers kan det avtales med protrim om andre ønsker der.evt mapping viss tid til det.
SÃ¥klart er andre Toyota merker velkomne og.
Utover kvelden så er det muligheit for å reise samlet på peppes som ligger 20min undå viss folk er int i det.
For den som trenger overnatting er det choice hotell på fagernes eller bergo hotel på beitostølen.
Skal prøve og få lagt ut eit bilde av bremserommet her som er heilt nytt no

mvh steffen
Vedlegg
Sist redigert av steff-mk3 den 31 aug 2008 21:49, redigert 1 gang totalt.
Biler:
Toyota supra mk3 87
manta b
nissan patrol 95
Toyota supra mk3 87
manta b
nissan patrol 95