Side 1 av 1
Mkiv turboer
Legg innLagt inn:02 sep 2008 17:05
av MrControl
hmm.. hvor mye klarer org turboene ?
og er det single folk pleier å gå etterhvert?
ser jo det finnes litt av hvert av twin oppsett og å få tak i men har bitt meg tak i at de fleste da velger single?
( ja jeg er fult klar over hvorfor:)
Re: Mkiv turboer
Legg innLagt inn:02 sep 2008 18:03
av Stiansen
MrControl skrev:hmm.. hvor mye klarer org turboene ?
og er det single folk pleier å gå etterhvert?
ser jo det finnes litt av hvert av twin oppsett og å få tak i men har bitt meg tak i at de fleste da velger single?
( ja jeg er fult klar over hvorfor:)
Bør nok ikke dra dem mye over 450 hk
Ja, er singel folk velger.. Tror det er mest pga prisforskjellen da twin-kit er mye dyrere

Re: Mkiv turboer
Legg innLagt inn:02 sep 2008 19:38
av MrControl
Hvor mye trykk vil det si ? 1.3-1.4?
Re: Mkiv turboer
Legg innLagt inn:02 sep 2008 20:09
av Stiansen
MrControl skrev:Hvor mye trykk vil det si ? 1.3-1.4?
Ja, ikke mer enn 1,4 nei.. Men du må jo ha litt andre mods også da.. intercooler, eksos++
Re: Mkiv turboer
Legg innLagt inn:02 sep 2008 21:52
av MrControl
jepp klar over det:)
Re: Mkiv turboer
Legg innLagt inn:03 sep 2008 07:46
av Supramk3turbo
Spørs jo om det er J-Spec eller euro du har. Har du J-spec bør du vell ikke gå så langt over 400 før de ikke orker mer, pluss at de heller ikke tåler det så lenge.
Re: Mkiv turboer
Legg innLagt inn:03 sep 2008 08:37
av MrControl
glemte selvfølgelig og si at det er euro'n jeg snakker om
Re: Mkiv turboer
Legg innLagt inn:03 sep 2008 19:17
av @lpher
MrControl skrev:glemte selvfølgelig og si at det er euro'n jeg snakker om
Euroene trives bra med 1,2 de...og tåler også opptil 1,4 i lengden om man er noen lunde snill med dem

De keramiske turboene på j-specen tåler bitt littegranne mindre...men har til gjengjeld kortere oppspoling.
Re: Mkiv turboer
Legg innLagt inn:03 sep 2008 19:57
av styggen82
@lpher skrev:MrControl skrev:glemte selvfølgelig og si at det er euro'n jeg snakker om
Euroene trives bra med 1,2 de...og tåler også opptil 1,4 i lengden om man er noen lunde snill med dem
De keramiske turboene på j-specen tåler bitt littegranne mindre...men har til gjengjeld kortere oppspoling.
pluss at ingen av de er spesielt effektive over 1,2 bar:)