Jeg har vært i kontakt med han Svendsen hos Toyota Norge og spurt hva slags motor jeg kan ha i min AE92, og han sa at det kun var 125hk 4A-GE jeg kunne bygge om til hvis jeg skulle ha håp om å godkjenne den.
Det jeg lurer på da er om det er veldig mye mikkmakk for å få bygget om den til 140hk-versjonen, eller om det bare er snakk om en chip eller noe sånt.
Eller om det på noen måte er mulig å føre opp en ventil ekstra (topp-bytte) som trim, og hvilke andre ting jeg måtte gjort for å få dette til å funke.
Jeg har for tiden en 94hk 4A-F i bilen, og syns den begynner å bli en smule tam, selv om den egentlig drar rimelig greit
Men er veldig sugen på å få bilen til å gå mye bedre 
Og siden originale GT-i er vanskelige å få tak i, så har jeg lyst til å se hva jeg kan få gjort med min
Det jeg lurer på da er om det er veldig mye mikkmakk for å få bygget om den til 140hk-versjonen, eller om det bare er snakk om en chip eller noe sånt.
Eller om det på noen måte er mulig å føre opp en ventil ekstra (topp-bytte) som trim, og hvilke andre ting jeg måtte gjort for å få dette til å funke.
Jeg har for tiden en 94hk 4A-F i bilen, og syns den begynner å bli en smule tam, selv om den egentlig drar rimelig greit


Og siden originale GT-i er vanskelige å få tak i, så har jeg lyst til å se hva jeg kan få gjort med min
