TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Postens nye logo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #301662  av sindrejl

Fant idag en serie fantastiske tegninger av postens nye logo :D
Kan samtidig nevne at det sies de brukte 300 millioner på denne logoen, men det er et firma nede i europa med neste lik logo som begynner å krangle. Så posten må kanskje skifte igjen :D

Enjoy:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #301806  av angrykid

Stemmer at de brukte 300 mill på logo endringen, og det stemmer at det er ett annet firma som har nesten identisk logo, bare andre farger.. :D så det blir nok rettsak på denne.. :) Og jeg tipper posten taper. Så forvent å se ett logobytte til i nærmeste framtid. :D
 #301811  av ArildM

Haha, grundig research i forveien skjønner jeg. Ville kanskje ha prøvd å sjekke opp dette før en bruker 300mill på logoskifte da :wink:
 #301812  av inzane2012

ArildM skrev:Haha, grundig research i forveien skjønner jeg. Ville kanskje ha prøvd å sjekke opp dette før en bruker 300mill på logoskifte da :wink:
jepp:)

jeg syns posten burde holdt seg til det gamle posttrompeten sin jeg;) den som passer best:P
 #301820  av sindrejl

egentlig synes jeg den nye logoen er helt grei, moderne og simpel. Men saklig latterlig å ikke gjort research før dem brukte 300!! millioner :P
 #301857  av Pathan

Bortkasta penger mener nå jeg.
 #301873  av ArildM

Ideen til logoen var bra den ja, synd om dem må bruke minst 300mill til nå :mrgreen:
 #301895  av cameleon

de skulle gitt meg jobben. da hadde de spart seg 150mill.
 #301901  av ArildM

:lol: 151 om jeg hadde gjor det :wink:
 #301905  av Supramk3turbo

Go pokemon :lol:
 #301917  av Morten

Hvis disse 300mill er dekket av "mine" skattepenger, kan jeg ikke si jeg ser det store poenget med å gå vekk fra en allerede innarbeidet logo... :roll: Klarer utrolig nok å tenke meg til mer enn en ting som hadde vært mer fornuftig å svi av de pengene på....
 #301919  av celicagt4205nord

di hadde sikkert klart å levere posten med den gamle logoen :lol:
 #302177  av Larsen

celicagt4205nord skrev:di hadde sikkert klart å levere posten med den gamle logoen :lol:
Nei det greide de ikke...
 #302180  av ArildM

Agreed. Når det tar like lang tid å bestille Ebay varer i fra Shankong i Hong Kong, og få det levert i postkassen hjemme, som det tar å sende en ting i fra Oslo til Trondheim så er det noe som er riv ruskende galt.

Og for all del, aldri prøv posten på utenlandssendinger, de har _0_ peiling på hvor varene befinner seg med en gang varen har forlatt landet (det sjokkerer meg)!