har fått slike hvite skiver tilsendt i posten og skal til å montere disse om ikke så altfor lenge. Tenkte jeg i samme slengen skulle skifte ut alle pærene som lyser opp dashbordet. De 4 pærene (?) som sitter bak instrumentene trenger jeg jo ikke lengre siden jeg har nytt lys i de skivene. (kan jo kanskje være kjekt å sette inn 4 nye pærer bak der i tilfellet det blir problemer med de nye led-lysene..?)
Anywho, hvilke type pærer er det som sitter bak instrumentpanelet og evt de som lyser opp temperaturvelgeren/vifta for kupeen etc? tenkte å bytte disse i samma slengen. Er pæra der grønn eller klarglass på?
btw: de var skikkeli fete de reverse glow skivene. gjeder meg til å se dem montert
eneste dumme var at den strømomformeren peip litt da jeg satte på strøm.. får bare gjemme den godt baki der. 
edit: hadde vært kjekt om noen visste om en link med beskrivelse om å demontere dashbordet for å komme til speedoenheten.
Anywho, hvilke type pærer er det som sitter bak instrumentpanelet og evt de som lyser opp temperaturvelgeren/vifta for kupeen etc? tenkte å bytte disse i samma slengen. Er pæra der grønn eller klarglass på?
btw: de var skikkeli fete de reverse glow skivene. gjeder meg til å se dem montert

edit: hadde vært kjekt om noen visste om en link med beskrivelse om å demontere dashbordet for å komme til speedoenheten.