Driver å sjesker litt på Apexi Power FC, og har i den anledning en del spørsmål.
- Hva er forskjellen på chip, piggyback og datasprut?
- Hvilke av disse begrepene går Apexi Power FC under?
- Hvor mye vil Apexi Power FC øke effekten med når det eneste modifikasjonen som er gjort ellers er åpent luftfilter og 3" eksos fra turbo?
- Dersom jeg senere vil ha full datasprut, kan de nye sensorene kobles til Apexi Power FC?
- Har hørt at bensinpumpa er noe av den største begrensningen til 3s-gte, betyr dette at jeg burde bytte denne før jeg tenker på mer effekt?
- Etter det jeg forstår er Apexi Power FC pnp, men den burde mappes om asap. Hvor mye kommer dette koste og er dette noe som er raskt/enkelt å lære dersom de som skal mappe ikke har brukt denne før?
- Erfaringer/anbefalinger/alternativer?
- Hva er forskjellen på chip, piggyback og datasprut?
- Hvilke av disse begrepene går Apexi Power FC under?
- Hvor mye vil Apexi Power FC øke effekten med når det eneste modifikasjonen som er gjort ellers er åpent luftfilter og 3" eksos fra turbo?
- Dersom jeg senere vil ha full datasprut, kan de nye sensorene kobles til Apexi Power FC?
- Har hørt at bensinpumpa er noe av den største begrensningen til 3s-gte, betyr dette at jeg burde bytte denne før jeg tenker på mer effekt?
- Etter det jeg forstår er Apexi Power FC pnp, men den burde mappes om asap. Hvor mye kommer dette koste og er dette noe som er raskt/enkelt å lære dersom de som skal mappe ikke har brukt denne før?
- Erfaringer/anbefalinger/alternativer?
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!