TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hva er dette og trenger jeg det??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #38131  av Tommy

har ingen bilder, men i dag omsider fikk jeg bytter til green cotton filter. monterte slik jeg trodde det skulle være, men lurte på den dingsen som har to ledninger.. :roll: er det luftmengde måleren, temp føler?? i know nothing... noen som skjønne hva jeg mener og kan hjelpe meg?

BTW, jeg har dratt ut all dritten, har bare slangen og selve filteret igjen. ingen bokser.

#38143  av mr.two

kanskje det er luftmengde måleren ? most likely...Ta å dytt den inn i det hullet som er på det sorte røret som fulgte med filteret !

#38147  av CelicaTurbo

det er en tempmåler, bare legg den i ca nærhet av filteret, eller, om filterets base har et hull beregnet for sensoren så dytt den inn der (vær obs på at hullet skal passe sensoren perfekt, om du har et hull som er for stort har du fått et ukurant filter som ikke er ment for din bil, plugg igjen hullet med noe annet).

#38192  av Dont_Panic

tja, jeg stripsa fast min utapå slangen jeg, bilen går som en klokke fordet:) regner med du mener den ytterste av dem, ikke den innerste følern..

#38195  av Vaulen

Jeg boret hull i røret som jeg festet filteret til, og moterte den originale gummiforingen hvor jeg så puttet i tempmåleren.

#38203  av Tommy

joa, fant ut at det var en tempmåler jah.. bare tråkkan inn i et hull som var der fra før... er en sinnsyk sugelyd nåh, men jeg blir vel vant til det etterhvert veit ikke om jeg er helt fornøyd.