TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• htc diamound touch

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #302589  av Ã¸xseth

det er snart på tide med ny telefon
jeg har kikket litt på htc diamound touch.
har hørt det er dårlig levetid på batteriet. er det noen som har denne, og kan si litt om den??
negativt og positivt...
 #302616  av Larsen

Har kun HTC TyTn, men den har heller ikke imponerende batteri. Må skru av 3g'en for at batteri skal være noe fornuftig i bruk.
 #302650  av sindrejl

dårlig batteri stemmer godt, men det gjelder dog stortsett alle telefoner med så mye dill på :)
Utrolig treg sak, windows mobile = treeegt
fordelen er at om man er litt avansert bruker, kan man innstallere stortsett hva som helst på denne telefonen nesten, er laget utrolig mye fine programmer til windows mobile :) kan feks innstallere divx codec og annen mp3 spiller om man blir lei av den som er med.

pen enhet, stor skjerm, god oppløsning, blir full av flekker :)

Personlig tror jeg nok heller jeg hadde kjøpt iphone til samme pris som er veldig mye raskere.
 #302824  av Ã¸xseth

ok?? har ikke hørt an den skall være så treg..
har hørt at iphonen er oppskrytt og treg...

hmm...
hva skall det bli da?? skall ikke ha nokia, og begynner å gå lei eriksson joystikken går bare i stykker..

vertfall ikke blackberry(eller hva nå den heter), heller ikke lg, de skall vist vær ganske komplisert.
 #302830  av mr2storbrua

Jeg har LG KU990, veldig fornøyd med den. Skal du ha smarttelefon eller vanlig? Ville anbefale deg å gå inn på amobil.no og lese anmeleldsene (det ordet der var det noe merkelig med :? ) på de telefonene du vurderer. Kan også gå inn på diskusjon.no, der har de en tråd for hver telefon omtrent, så kan du lese hva folk flest mener, og komme med noen spørsmål, dersom du har det.
 #302870  av sindrejl

2000celica skrev:Hvorfor ikke denne? HTC Touch HD?
http://www.diskusjon.no/index.php?showt ... =amobil.no
har ikke kommet på markedet helt ennå :)
Sist redigert av sindrejl den 25 sep 2008 22:43, redigert 1 gang totalt.
 #302886  av Ã¸xseth

stemmer.. har kikket litt på denne også....
noen som vet om den er kommet ut i amerika??
har noen slektninger der borte som kansje kommer hjem til jul :D
 #302917  av 2000celica

sindrejl skrev:
I know, MPX venter denne inn 1.11, riktignok ikke bekreftet enda.....
Men en sånn godbit kan man vel vente på et par uker?
 #302920  av Ã¸xseth

2000celica skrev:
sindrejl skrev:
I know, MPX venter denne inn 1.11, riktignok ikke bekreftet enda.....
Men en sånn godbit kan man vel vente på et par uker?
den skall vist nokk bli ganske så dyr...
 #302948  av sindrejl

har ikke prøvd E71, men den er steinlekker.. dog bygger på gode gamle kjedelige symbian da :) samt liten skjerm
 #303059  av Ã¸xseth

den ericssonen virket bra, får se hva de sier om den når den kommer ut...
 #303063  av celicat23

sindrejl skrev:har ikke prøvd E71, men den er steinlekker.. dog bygger på gode gamle kjedelige symbian da :) samt liten skjerm
En liten advarsel mot E71: var og titta på en hos lefdal i oslo, og den de hadde utstilt var fleste parten av trykket på tastene slitt ut (du kunne ikke se hvilken bokstaver som var på tastene). Det er jævelig dårlig, og gjorde at jeg mista helt lysta på telefonen. Synd, for den har fått veldig bra omtaler av eiere og "proffe", samt den er god og skrive med - selv med så små taster. Talentløst av nokia og ikke kunne lage bedre.