TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noe fraværende

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #303119  av chris

Vet ikke om noen har oppdaget det, men jeg har vært en del fraværende fra forumet siste ukene. Har rett og slett ikke hatt tid.

Det skyldes det faktum at jeg har blitt pappa :D Fikk en datter 30.08 på 4415 gram og 53 cm, som til slutt ble tatt med keisersnitt.

:D :D :D
 #303124  av Stiansen

chris skrev:Vet ikke om noen har oppdaget det, men jeg har vært en del fraværende fra forumet siste ukene. Har rett og slett ikke hatt tid.

Det skyldes det faktum at jeg har blitt pappa :D Fikk en datter 30.08 på 4415 gram og 53 cm, som til slutt ble tatt med keisersnitt.

:D :D :D
Gratulerer Christian :)
 #303133  av tojo

Grattis! :D
 #303141  av lexusmann

Hey, gratulerer!!! :D :D
 #303154  av Elstad

Gratulerer :)
 #303186  av Dalan

Gratulerer så mye :)
 #303202  av ArildM

Gratulerer!
 #303298  av angrykid

Gratulerer, chris! :)
 #303305  av Arne rebel

Gratulerer med vesle-jenta. MÃ¥ si det var en stor jente dere fikk, men jeg slo drere med fire dager :wink:
 #303334  av chris

Arne rebel skrev:Gratulerer med vesle-jenta. MÃ¥ si det var en stor jente dere fikk, men jeg slo drere med fire dager :wink:
Pokker å :P
Gratulerer så masse til deg også :D

Hu var stor nok ja. Ble tatt ut 2 uker før termin. Var innlagt på sykehuset i 8 døgn, og det ble 8 døgn med veldig lite søvn. Men det ordna da seg til slutt :)
 #303344  av ina

grættis