Jeg monterte en sandwitch plate for oljetrykksgiver der oljefilteret skal stå. Oljefilteret står nå på adapteren. Ingen lekasje mellom filteret og adapteren som jeg kan se, men det renner litt olje på andre siden der adapteren går nedpå. Der er en gummi pakning på undersiden av adapteren, og jeg har teitet til så hardt jeg bare makter nå etter 3 forsøk leker det fremdeles.
Er det noen andre som har vært borti noe lignende og funnet en god løsning på problemet? Kunnre joha sveiset den på men det er umulig så lenge motoren står i bilen.. kan oljen ha fått gummipakningen til å svelle opp slik at den ikke passer skikkelig lenger?
Syntes dette var meget rart. Såvidt jeg har forstått er det flere her inne som har en slik sandwitch plate, er det noen av dere som har vært borti noe lignende?
Og før noen spør, ja, den er beregnet til bruk på akkurat min bil...
Er det noen andre som har vært borti noe lignende og funnet en god løsning på problemet? Kunnre joha sveiset den på men det er umulig så lenge motoren står i bilen.. kan oljen ha fått gummipakningen til å svelle opp slik at den ikke passer skikkelig lenger?
Syntes dette var meget rart. Såvidt jeg har forstått er det flere her inne som har en slik sandwitch plate, er det noen av dere som har vært borti noe lignende?
Og før noen spør, ja, den er beregnet til bruk på akkurat min bil...
- MR2 TURBO -