TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norges rÃ¥este Avensis?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #303445  av celicagt4205nord

fannt denne til salgs nå,dette er en fornuftig pris for denne bilen,det er flere som selger d-cat uten den TTE stylingen for mye høyere pris,synd jeg ikke har råd til denne akkorat nå.skal kjøpe d-cat til våren da jeg har mye bedre råd etter endt vintersesong på havet,fan ta dette var ekstremt irriterende..

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde
 #303451  av ErikG

Hei. Skal Jan Aksel selle nå. Hmm, han jobber på delelageret på skade og klargjøringsavdelingen hos oss. Er pen bil med heftig anlegg!!
 #303454  av celicagt4205nord

ErikG skrev:Hei. Skal Jan Aksel selle nå. Hmm, han jobber på delelageret på skade og klargjøringsavdelingen hos oss. Er pen bil med heftig anlegg!!
fy f.. for en driitrå bil,hadde jeg hatt penger hadde jeg reist te drammen imorgen den dag,du kan ikke be han beholde bilen til i januar-februar? :lol:
 #303476  av chris

Pent bygget anlegg.

Bare synd det ikke er gjort noe særlig utvendig med denne bilen.. har sett flere kule stylingkits til avensis. Hadde også valgt noen andre felger. Men jævlig kult anlegg da ;)
 #303486  av celicagt4205nord

chris skrev:Pent bygget anlegg.

Bare synd det ikke er gjort noe særlig utvendig med denne bilen.. har sett flere kule stylingkits til avensis. Hadde også valgt noen andre felger. Men jævlig kult anlegg da ;)
synes TTE styling er utrolig kledelig på avensis,diskret men kledelig..