TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NoK en suveren Annonse pÃ¥ finn. (Toyota)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #303597  av Supramk3turbo

He he :lol: Det er en HELT vanlig Carina sant, bare med 130 villige hester å et ENORMT bunndrag...Han har også flere Toyota direktør Toppmodeller for salg skriver han, så her er det bare å kline til. Kan det være en Camry GLI han har på lur kanskje, utrolig sjeldent :lol:
 #303599  av ArildM

speil i samme farge som bilen
:lol:
Fantastisk annonse, sikkert et greit bilkjøp, særlig mtp på de nye toppdekka på de fine rustfrie bunndekkene.
 #303612  av KK-ma70

En GLI sant?
Hvor i all verden kom X inn i bilde når han forklarer hva alt står for?
Lenger ned i annonsen er det plutselig en XLI(altså nest lavest utstyrsnivå)
Han må være ensom for å komme på alt det dær :D
 #303618  av Supramk3turbo

Kanskje det er en moddet XLI, som er bygget om til GLI :lol:
 #303622  av Supramk3turbo

Kan ikke noen med litt tid til overs ringe han for en hyggelig bilprat :D Føler på meg at han er typen son kan snakke svada i mange mange timer...
 #303812  av Daniel HS

Morsom annonse :P Vet ikke helt om jeg kommer til å legge ut bilde av meg selv hvis jeg noensinne skal selge CSen da. Hehe... Men virka litt som om det var et forsøk på en artikkel om bilen :P
 #303903  av TurboKnut

Jeg synes den var morsom og kreativ samt at den er skrevet for at også leseren skal dra på smilebåndet, og bilen er jo solgt så det må jo ha virket.

MEN - jeg synes alltid det er dårlig når man tar bilder av bilen sin for å legge den ut til salgs - at man ikke engang orker å rydde litt i den. :(
Jeg hater møkkete biler og får sånn "nei-nei" når jeg ser møkkete gulv og godte-papir rundt om i bilen..
 #303918  av celicat23

TurboKnut skrev:Jeg hater møkkete biler og får sånn "nei-nei" når jeg ser møkkete gulv og godte-papir rundt om i bilen..
Det sier veldig mye om hvordan bilen har blitt ivaretatt. For min egen del elsker jeg bilder av motoren til biler som er til salgs. Motorrom som ser ut som noen har spylt med søle sier mye om manglende interesse for bilen.
 #303967  av Mr T

fantastisk anonse da.. men hva med en vask før man tar bilde av bilen ,siden den er så innmari godt vedlikeholdt.... Men hadde eg vært direktør så hadde eg nok kjøpt denne uten og tvile ett sekund:)
 #303969  av James

Hehehe, genial anonse! :P Ser bilen faktisk er blitt solgt! :mrgreen:
 #303975  av Supramk3turbo

Ser at i teksten står det 130 villlige hester, men i specs listen på høyre side står det 140...? Blir 130 Villige hester 140 hester??
 #304074  av Mr T

Supramk3turbo skrev:Ser at i teksten står det 130 villlige hester, men i specs listen på høyre side står det 140...? Blir 130 Villige hester 140 hester??
Ja det er jo klart,det er direktør bil vettu... så det usle 130 blir fort 140 under press 8) 8)