TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Celica GT4 pÃ¥ dagali

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #304034  av Tomera

#304035  av Daniel HS

Det der så grisefett ut :mrgreen: Gleder meg til jeg kan leke slik :twisted:
 #304058  av ST205RR

onkelvegard skrev: hmm, suns at min bare understyrer vis det ikke er litt vått

Har du whiteline stab.stag bak ? vist ikke så bestill det, hjelper bra mot understyring :D
 #304072  av Gt4WRC

på dagali sparka jeg ikke cluch, bare gassa og svingte, funka bra det. Har ennå ikke prøvd å gjøre detta på tørr asfalt da, er jo ikke direkte sunt for en bil detta :)
 #304106  av Tomera

Ja du må nok investere i Whiteline stag da vettu ;) Syns ikke min understyrer i det hele tatt egentlig.
Var bare gassing poå mitt klipp også, og når allfriksjon er vekk, er det joi kke påkjenning for drivverk lengre, så er bare og være snill med bilen akkurat i det du får ut rumpa. Nøkker og rykker aldri i bilen/drivverket når jeg gjør sånt ;)
 #304205  av Gt4WRC

er orginalt stag i bagasjerommet på wrc utgave om jeg ikke tar feil? er ivertfall det på min.
 #304206  av sleeper

Gt4WRC skrev:er orginalt stag i bagasjerommet på wrc utgave om jeg ikke tar feil? er ivertfall det på min.
Det er det orginalt på alle st205..
 #304210  av onkelvegard

Gt4WRC skrev:er orginalt stag i bagasjerommet på wrc utgave om jeg ikke tar feil? er ivertfall det på min.
ja jeg har et orginalt der og et ekstra, men whitline staget skal være under bilen
 #304212  av Tomera

Dere snakker om tårnstaget. Antikrengestaget fra whiteline går under bilen, og er feste i fjærbeinene på hvær side, samt to plasser i karroseriet. Hjelper utrolig mye på understyringen (værtfall på ST185. ENORM forskjell dær)
Whiteline stag er faktisk det første jeg ville kjøpt til GT-4, UANSETT! Beste investeringen man kan gjøre for penger på disse bilene.
 #304217  av James

Tomera skrev:Dere snakker om tårnstaget. Antikrengestaget fra whiteline går under bilen, og er feste i fjærbeinene på hvær side, samt to plasser i karroseriet. Hjelper utrolig mye på understyringen (værtfall på ST185. ENORM forskjell dær)
Whiteline stag er faktisk det første jeg ville kjøpt til GT-4, UANSETT! Beste investeringen man kan gjøre for penger på disse bilene.
Hvor kan man bestille Whiteline sitt antikrengestaget fra?