TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mekkeplass Oslo Vest

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #305726  av Magne_F

Hei.

Vi vurderer å skaffe oss et nytt lokale for mekking / lagring av rallybilene, som ligger litt nærmere enn det vi har i dag. Vi skal derfor se på et lokale i Oslo Vest. Utfordringen ligger i at lokalet er for stort til vårt bruk (3-4 biler), så vi må derfor se etter andre interesserte.

Vi planlegger å få til et brukbart utstyrt verksted (bl.a. løftebukk,), men er også opptatt av et godt miljø.

Spørsmålet er jo da om det er noen interesse for noe slikt her inne, og hva folk evt. kan være interessert i å betale for en plass. Vi er avhengige av at evt. leietakere tenker litt langsiktig, da vi sannsynligvis må tegne en relativt lang leiekontrakt.

Mvh
Magne F
 #305732  av ErikG

Hmm, kan være interresant. Spørs på pris, sted og areal. Veit om et par til som kan være interresert, men spørs seff på pris. Har du noen aning hva det vil ligge på? Hvor mange er det plass til?
 #305734  av Magne_F

Vet ikke prisen enda. Foreløbig er det for dyrt, men jeg får forhandle litt :-) Lokalet ligger ikke langt fra Bærums grensa. Regner med at vi har 4-5 ledige plasser hvis det blir noe av. Men hva kan folk være villig til å betale? Greit å ha noe å forholde seg til når vi skal bestemme oss.
 #305736  av ErikG

Tenker rundt 1000,- pr måned er maks for min del.
 #305737  av Magne_F

Ok. Forøvrig enig i at det ikke bør koste noe særlig mer enn det.. Skal se hva vi får til, så holder jeg deg oppdatert.
 #305740  av Supramk3turbo

Muligens intresert, men det spørs hvor det blir. Litt nærmere drammen så er jeg med :D
 #305955  av |plumbo

Kan melde meg på den der ;) har 2 corollar som trenger litt kos i vinter ;) jobber jo i lommedalen så det er kurant med en skru plass i området ;)
 #306408  av Magne_F

Beklager sent svar. Har gått i ett i det siste. Vi har foreløbig valgt å si nei til dette lokalet da de ikke helt stod til våre forventinger. Men lokalet er varmt og fint, så jeg har ikke problemer med å anbefale det til andre som trenger mekkeplass. Er allerede en bilkubb i lokalene fra før. Uansett. Lokalene ligger i Sørkedalen, og interesserte kan finne mer informasjon her:
http://www.finn.no/finn/b2b/commercialp ... .svl=Bilde
Vi kommer til å fortsette jakten på andre lokaler, så jeg skal si fra om vi finner noe interessant.
 #307899  av tettwatt

Si i fra hvis dere har en ledig plass når dere finner lokaler, er på utkikk etter noe i samme området selv til rundt 1000 pluss minus. Forresten, din mk3 er peeen, har sett den utenfor jobben (13D) hele sommeren :D
 #317891  av Mobol

Söker jag också. Hör av er på 96823633 om det finns något ledigt.

Är en celica RA23 som skall får en rejäl behandling.
/Anders.