TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• E = mr^2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #306736  av minigolf

Heisann.

Jeg er har nettopp kjøpt meg en Toyota MR2 MK2. Jeg har vært innom dette forumet før for å tillære meg litt kunnskaper om disse bilene, og da kom jeg over et bilde av en MR2 som hadde et småspenstig og nerdete fysikk-klistremerke i bakruten. Som den fysikknerden jeg jo er, har jeg også lyst på dette merket. Jeg finner dessverre ikke dette merket igjen nå, så jeg lurte på om noen muligens kjenner denne karen, og om han kanskje har flere?

Mvh.
 #306743  av inzane2012

lurer på om ikke han hmsilset her på forumet driver å lager litt sånn vinyler til biler og trykking på klær og sånt, så du kan sende han en pm og spørre:)

PS: velkommen til forumet og som MR2 eier, legg ut litt info om deg selv og bilen din og fyll på med masse bilder:P
 #306745  av minigolf

Takk for det=) Jeg får bilen på fredag, så jeg kan legge ut litt info og bilder etter helgen. Først kreves en VOLDSOM polering/voksejobb.
 #306747  av hmsilset

Velkommen og grattis med god smak :D Har svart pm meldinga di. Her kan du lese mere om meg og en av mine tidsfordriv: viewtopic.php?f=32&t=29068

Er forresten jeg som har oppfunnet den formelen(aldri hørt den før ihvertfall)men har ikke tatt patent på den enda :D

Googla litt og fant kun en som hadde den i profilen sin
 #306763  av GhostRider88

Jeg har dette merket :) har ikke fått festet det, men det kommer ;)