TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Java script error

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #309678  av Gt4WRC

Hei alle som har litt peiling på pc. Har kjøpt meg ny hp laptop nå med windows vista. Har lagt inn nyeste java fra java.com. Problemet mitt er at jeg har en nettleser-mail (mail.broadpark.no) og da får jeg feilmelding når jeg prøver å opprette/svare mail. Får ikke sendt noe i det hele tatt :(
kan ikke skjønne noe annet enn at jeg må oppdatere java, men jeg har jo nyeste utgave og har kjørt test på java.com som sier jeg har nyeste versjon og alt i orden...
skjønner ikkeno jeg,så om noen har forslag til å fixe er jeg evig takknemmelig :wink:

denne feilmeldinga dukker opp.
Vedlegg
Java error.jpg
Java error.jpg (21.26 kiB) Vist 953 ganger
 #309683  av ArildM

Prøvd annen nettleser?
 #309708  av Gt4WRC

Har bare explorer... skal prøve å avinstallere java og legge inn på nytt nå... Merkelig feil detta :?
 #309710  av celicat23

Prøv firefox da. Tar 1 minutt og laste ned og 2 minutt og installere (hvis du har treig pc...)

Kanskje oppdatere java'n din og :)
 #309726  av Gt4WRC

fikk det til, satte tilbake explorer til fabrikkinnstilninger. Merkelig feil uansett, så hatten av for microsoft teamet. øøø..
 #309780  av inzane2012

Larsen skrev:
inzane2012 skrev:opera er tingen :)
Fungerer perfekt til absolutt alt, bortsett fra en ting. Streaming...
nja, har ikke hatt noe særlig problem med det jeg da :)
 #309835  av ludde

Selv er jeg litt pc interessert og bruker som oftest Mozilla firefox, men ble inspirert her om dagen til å prøve Googles nye nettleser Chrome.
Den er verdt å ta en titt på, tror den akkurat er ferdig med betamodusen. Det skal merkes at den har et par barnesykdommer.
 #309886  av ArildM

Blir spennende å se om Google får betalt PC produsenter nok til at den blir forhåndsinnlagt på Pc'er med Windows7 :?
Ikke det Chrome er en god nettleser den, bedre enn IE7 (selv om det ikke skal så mye til?), holder meg forøvrig til Firefox pga mange nyttige Extensions og at det generelt sett er en bra nettleser :)