TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjøpe bil fra kamikaze drive i japan

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #310157  av TopSecret

Har sett meg ut en 95mod Nissan Skyline GTS25T Type M (ECR33) hos Kamikaze-drive.

Lurer på om det er trygt å handle med han, noen som har erfaring fra Kamikaze-drive i japan?
Har hørt at folk har betalt uten å fått bilen sin og samtidig mistet kontakten, men også posetive tilbakemeldinger om han.
 #310176  av angrykid

Jeg kan nå bare si fra egen erfaring, dog ikke med denne karen. :)

Hører jeg ett eller flere negative ting om en bilselger, som f.eks at folk har betalt og så mistet kontakten, så er det nok for min del, da trekker jeg meg stille og rolig unna, og leter heller etter en mer seriøs aktør :)

Jeg ville nok styrt unna kamikaze-drive hadde jeg vært deg, ene og alene kun pga tilbakemeldinger fra andre kunder.
 #310202  av Supramk3turbo

angrykid skrev:Jeg kan nå bare si fra egen erfaring, dog ikke med denne karen. :)

Hører jeg ett eller flere negative ting om en bilselger, som f.eks at folk har betalt og så mistet kontakten, så er det nok for min del, da trekker jeg meg stille og rolig unna, og leter heller etter en mer seriøs aktør :)

Jeg ville nok styrt unna kamikaze-drive hadde jeg vært deg, ene og alene kun pga tilbakemeldinger fra andre kunder.

Helt enig...
 #310205  av TopSecret

Noen her på forumet som har handlet bil fra japan før? isåfall, hvilken aktør brukte dere?
Føler ikke meg helt sikker på kamikaze drive, så tror jeg står over.
 #310207  av Supramk3turbo

Japan Auto er vell et pålitelig firma. Jeg vet ikke helt om de har kommet seg på bena etter brannen, men det går jo ann å høre med de :)

http://www.japanauto.no/mainn.htm
 #310209  av EXS

japanauto er et godt alternativ, ville heller handlet med et Norsk firma som henter i Japan en et Japansk firma som (kansje) sender til Norge
 #310419  av Ivar

Hvis jeg hadde hørt en historie om fem fornøyde kunder og én misfornøyd så hadde jeg glatt holdt meg unna.
Det er såpass store summer det er snakk om, og såpass mange kriminelle på det markedet...
 #310515  av |plumbo

ErikG skrev:Jeg handlet herifra: http://www.todoroki-trading.com Veldig fornøyd jeg. Hadde bilen 6 uker etter jeg tok kontakt med dem.
Synes de kan oppdatere siden sin snart ( bilen du kjøpte ligger der fortsatt som solgt ) det er også kun 5 toyota på 2 sider med bil som ikke er solgt :\ noe dritt det og ..
 #310517  av ErikG

Hehe, ja er ikke såofte de oppdaterer. Er jo også stort settt Starleter de selger.