TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carina E Gti vurderes solgt

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #312118  av CarinaGti

Carina E Gti vurderes solgt. Bilen har gått 320K og er i rød farge. Har eid bilen i 7 år. Mange slitedeler er byttet. Regreim byttet på 268K sammen med topp-pakning (Toyota Mysen). Alle dempere byttet. Nye bærearmer foran, Ny vindusheis førerdør. KN-filter. Nesten nye vinterdekk med pigg. 15" alu vinter og 16" alu sommer. Radio/CD + en liten basskasse. Skal EU godkjennes innen januar. Noen reservedeler følger med (bunnpanne, servo). Bilen er hel og veldig lite rust. PS: Bilen er faktisk ganske grei å forsikre....koster ikke flesk...

Bud ønskes.....Kan sees på Ås i Akershus.
Tor 91 33 97 75
 #312392  av sinkz

ca pris?:)
 #313178  av CarinaGti

Hei!

Vet faktisk ikke hva disse bilene går for i disse dager....skal iallefall ha over 30000 for den....

PS: Den har aldri vært trimmet eller tuklet med når det gjelder motor...

Vannpumpa ble også byttet på 268K sammen med topp-pakningen. Forbaskede Toyota mente at pakningen måtte byttes men det var faen bare pumpe som var gåen....
Eksosrør fra manifoil og under bil er nylig byttet.

Bilen skal forøvrig EU-kontrolleres til fredag.....

Kom gjerne med et bud!

Mvh 2R
 #313834  av CarinaGti

Hei!

Har "moderert" prisen og bilen er nå tilsalgs for 22000 inkl årsavgift.

Mye rart som har ringt om denne bilen, men jeg vil heller selge den til noen som faktisk er Toyota-fan.
 #314364  av kystjegeren

Hei

SÃ¥ interessant ut.
Har du noen bilder av bilen? :)
 #314468  av CarinaGti

Jepp det var min bil ja....hadde ikke oppdaterte bilder da mitt trofaste kamera ble stjålet....

Den ble solgt..fikk mange "interessante" telefoner....og fant ut at i den prisklassen som jeg solgte bilen for var det mye "rart" som ringte.

1. Er rar skrue fra Fredrikstad ringte og var veldig interessert; men han mente at bilen var gått for langt!!! Hva i h... ringer han da for?
2. En med utenlandsk aksent ville kjøpe Sunny'n som stod parkert ved siden av min bil (bildet i annonsen)
3. En annen skrue mente at han kunne kjøpe den for en billig penge da slike biler ikke fantes og at jeg hadde "bygd" den om!
4. Flere idioter sendte typiske mail "byr deg 12000 og er på vei for å hente den...ring meg om adressen"....

Solgte den til en kar som hadde satt seg veldig godt inn i detaljene på disse bilene og som slo av en hyggelig bil-prat!