TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Interessert i bilpleie?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #312149  av Dennis87

Hei
Sikkert mange her på Toyota forumet som liker å vaske bilen, og holde lakken i topp stand :wink:
Så hvis du vil lære mer om bilpleie kan du besøke Detailers Club Norway. Der vil du finne Bilpleieguider, Forum og produktguide+++

Detailers Club er en bilpleieklubb for de som vil lære om eller har stor interesse for bilpleie.
Her tar vi for oss det meste innen bilpleie, alt fra grunnleggende vask til tips om hvordan du skal få akkurat din bil til å stikke seg frem på parkeringsplassen og at folk snur seg etter deg og din bil uten at du har 35” felger og skitsenk. Men rett og slett for reaksjonen ”dæven den var blank”
Så om du lurer på noe eller føler du har noe å tilføre oss andre som er på din planet når det kommer til bilpleie er det bare å titte innom, samt å registrere deg på forum delen her som har noen av de mest entusiastiske bil ”gnukkerne” å oppdrive..
Siden driftes av bilpleie entusiaster, uten noe form for forhandler samarbeid, så hva som anbefales og hva som benyttes er uten påvirkning fra noen som ser på dette som en butikk, forumet er åpent for alle, også forhandlere og deres produkter, men det oppfordres til full åpenhet ang dette om du er forhandler.
 #325830  av Giske

Seriøst gutta (og jenter) toyota folket er fryktelig underrepresentert i detailersclub. Men det finnes en overflod av Audi/volkswagen folk der.

Våkn opp a :o

:D
 #325863  av Geir

Helt enig. Tyskerne er overrepresentert. Kom dere inn, men BARE om dere virkelig interesserer dere ;-)
 #325885  av hmsilset

Giske skrev:Seriøst gutta (og jenter) toyota folket er fryktelig underrepresentert i detailersclub. Men det finnes en overflod av Audi/volkswagen folk der.

fordelen vi Toyotaeiere har, er at vi kan pusse ned bilen med sandpapir og la den ruste, og enda er den finere enn de bilene du nevner der :P
 #325921  av inzane2012

hmsilset skrev:
Giske skrev:Seriøst gutta (og jenter) toyota folket er fryktelig underrepresentert i detailersclub. Men det finnes en overflod av Audi/volkswagen folk der.

fordelen vi Toyotaeiere har, er at vi kan pusse ned bilen med sandpapir og la den ruste, og enda er den finere enn de bilene du nevner der :P
BUUUUUUUUUUUUUUUUURN til alle vag eiere :)
 #325930  av celicat23

inzane2012 skrev:BUUUUUUUUUUUUUUUUURN til alle vag eiere :)
Tja... Tar heller en S8, RS4 eller R8 i stedet for noe som helst som toyota selger om dagen. Skal vi dra lexus inn under toyota, så får vi ta med lamborghini inn i kampen på VAG sin side. Og.. ja... Da var jo den diskusjonen over.

.....Å ja: buuuuuurn :lol:
 #325934  av inzane2012

celicat23 skrev:
Tja... Tar heller en S8, RS4 eller R8 i stedet for noe som helst som toyota selger om dagen. Skal vi dra lexus inn under toyota, så får vi ta med lamborghini inn i kampen på VAG sin side. Og.. ja... Da var jo den diskusjonen over.

tsk :) spoken like a TRUE vag owner ! ;)

PS: den burnen der var rettet til deg celicat23 fordi jeg viste du ikke ville klare å overse den så lett nei :P
 #325938  av hmsilset

åsså måtte det ta av her :D Jeg snakker om gamle bruktbiler.Snakker vi nytt så er det umulig å diskutere, og særlig ingen her tar seg råd til r8 osv :D
 #325941  av castman

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:

tsk :) spoken like a TRUE vag owner ! ;)

PS: den burnen der var rettet til deg celicat23 fordi jeg viste du ikke ville klare å overse den så lett nei :P
hehe, når jeg leste den første der så tenkte jeg neste innlegg måtte komme fra celicat23 :wink: Enig at VAG kommer med mange fete biler, men synd at kvaliteten er så dårlig :cry:
 #325953  av celicat23

hmsilset skrev:åsså måtte det ta av her :D Jeg snakker om gamle bruktbiler.Snakker vi nytt så er det umulig å diskutere, og særlig ingen her tar seg råd til r8 osv :D
Aaaah. Så bare S2, S3, S4, S6, S8, RS2, RS4, R32 mot celica gt4, supra mk3 og mr2 mk2 da? Kan ikke ta med supra mkiv da ingen får skilter på de :wink:

Men kvalitet: VAG er greit og eie, så lenge du godtar at mellom hver service så bruker du ca 10.000kr i reperasjoner på ting som ryker. Så lenge du godtar det så er det ikke noe problem og eie VAG produkter :lol:

Som toyota eier så virker det helt snodig at ett merke kan ha så ræva kvalitet, jeg vet :D
 #325959  av Giske

Geir skrev:Helt enig. Tyskerne er overrepresentert. Kom dere inn, men BARE om dere virkelig interesserer dere ;-)
ja, vi henger tross alt ikke der inne for moro skyld :wink: :lol:
 #325984  av inzane2012

celicat23 skrev:Så bare S2, S3, S4, S6, S8, RS2, RS4, R32 mot celica gt4, supra mk3 og mr2 mk2 da?
hvorfor tar du bare med di dyreste audiene og golfen da???

finnes jo ørten andre modeller fra begge sidene ;)
 #326009  av celicat23

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Så bare S2, S3, S4, S6, S8, RS2, RS4, R32 mot celica gt4, supra mk3 og mr2 mk2 da?

Hvis man skal sette ting mot hverandre så må man ta det beste fra hver leir. Er vel ikke så mye annet og nevne av modeller da?
 #326011  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:

Hvis man skal sette ting mot hverandre så må man ta det beste fra hver leir. Er vel ikke så mye annet og nevne av modeller da?
tja, finnes jo delte meninger sikkert om hva som er best og ikke :)
men rolig nå celica, jeg bare spøkte litt med deg for å se om jeg klarte å fremprovosere noen av dine artige gloser inneholdene av personlig hygiene, kjønnsdeler og aggresjon ;) hehe
 #326030  av jacquelin

Registrerte meg jeg! ( og tar tre Toyotaer med meg :p ) Vi har akkurat begynt med bilpleie på jobben min, med andre ( og bedre ) produkter enn det jeg er vant til. Så kommer nok noen spørsmål etterhvert! :)