TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Frontfanger og frontlykt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #312856  av MrControl

Holder på å ta av fangeren, og har ett par spm!

Må jeg av med hovedlyktene for å få den av ? Jeg finner bare 3 av de 4 skruene som holder frontlykta på plass, hvor ligger den nederste nærmest radiatoren? må jeg av med radiatoren ? kommer ikke til under, og over, så klarer jeg ikke helt å lokalisere den!
 #312892  av MrControl

Jeg røsket ut radiatoren, da jeg avlikvel skulle bytte den ut med en fluidyne!

Men jeg ser fortsatt ikke helt hvordan jeg skal komme til bolten til lykta..
 #312920  av bjornalf

er vell bare tre, en skru og 2 muttre... den sitter med klips på den siste skal bare være å dra ut lykten fremover.. har tatt av lyktene min 100 ganger så er ganske sikker...
 #312967  av azt

^^^^^korrekt. 1 på toppen inn mot radiatoren og to på baksiden av lykta inn mot forskjermen. også bare å dra ut. kan bare være litt knotete å få over kanten på frontfangern(i nedkant av lykta)
 #312974  av MrControl

jepp! ser at jeg hadde fått av alle skruene, var bare litt redd for å røske for hardt:)

Men framfangeren.. Noen som har en oversikt over hvor den er festet overalt?
 #313014  av bjornalf

i innerskjermene, ved radiatoren, sikkert noen flere men den løsner sinnsykt lett når du bynner å skru... så du merker fort hvor den sitter:)
 #313932  av MrControl

Hvordan gjør jeg det nå med motoren til den active spoileren, som jeg koblet ut en ledning på? ( regner med det er den, som sitter på høyresiden?

Bare teipe igjen ?
 #314688  av azt

hva er det du skal gjøre? fjerne active spoilern? eller..? hvilken ledning er det du har kobla ut? eller mener du stikkern?
 #314695  av MrControl

Jeg har koblet av den motoren på høyresiden, som hadde en ledning tilkoblet, og en sort slange..

Ja jeg har avmontert active spoileren, siden jeg skal ha på en annen fanger
 #314734  av azt

jeg bare klipte av ledningen til den motoren nærmest der den møter ledningsnettet... den slangen husker jeg ikke hva gjør.. hvis du tror det er vakumslange så er det bare å tette den(skru inn en litt for stor skrue i slangen) eller finne ut hvor den går... får ikke noe feil med noe når du kobler ut den ledningen.
 #330013  av MrControl

Etter at jeg demonterte den active spoileren så har warninglight kommet opp. Er det nok og bare ta ut sikringen eller er det mer som trengs å gjøres?