Mista lommeboka mi i helga. Så den sist når jeg fylte bensin på bilen sent på kvelden. Må ha ramlet ut av jakkelomma når jeg var på vei inn i bilen igjen. Var iallefall der jeg så den sist. Ble liggende med influensa dagen derpå og i 3 dager før jeg var oppegående nok til å merke at lommeboka var vekk. Fant den ingen steder, tenkte tilbake og kom frem til hvor jeg må ha mistet den. Ringte og sperra kortene mine.
Det sureste er jo at jeg hadde over 2000 kr i kontanter i lommeboka! + alle visa kort, førerkort osv.. koster vel 500 kr for nytt førerkort og.. :\
Værste var at når jeg ringte banken i dag og sjekka så manglet det 7000 fra kontoen!
Før i tiden leverte jo folk ting tilbake.. Hva er sjansen for at en "kriminell" skal finne den og begynne å tappe kort og styre på?... Dette landet er ikke lenger hva det en gang var..
SÃ¥ utrolig surt...
Det sureste er jo at jeg hadde over 2000 kr i kontanter i lommeboka! + alle visa kort, førerkort osv.. koster vel 500 kr for nytt førerkort og.. :\
Værste var at når jeg ringte banken i dag og sjekka så manglet det 7000 fra kontoen!
Før i tiden leverte jo folk ting tilbake.. Hva er sjansen for at en "kriminell" skal finne den og begynne å tappe kort og styre på?... Dette landet er ikke lenger hva det en gang var..

SÃ¥ utrolig surt...
- MR2 TURBO -