TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• spørsmÃ¥l ang dieselvarmer??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #315235  av Carina_E

Hei alle sammen. er det noen som kan fortelle meg om det er orginalt med dieselvarmer på alle dieselbiler som er solgt nye i norge? Eller om dette er ekstrautstyr.?
Da tenker jeg på hovedsaklig fra 2000 mod og oppover.
Evt om når dette begynte å bli orginalt på alle dieselbiler.

Håper noen kan gi meg svar på dette :)

Mvh Glenn
 #315241  av celicagt4205nord

Carina_E skrev:Hei alle sammen. er det noen som kan fortelle meg om det er orginalt med dieselvarmer på alle dieselbiler som er solgt nye i norge? Eller om dette er ekstrautstyr.?
Da tenker jeg på hovedsaklig fra 2000 mod og oppover.
Evt om når dette begynte å bli orginalt på alle dieselbiler.

Håper noen kan gi meg svar på dette :)

Mvh Glenn
det er ikke orginalt på alle biler,det er som regel ekstrautstyr,men kjøper du en veldig dyr bil så kan det være orginalt,vet noen utgaver av f.eks volvo S80 har det,var ikke orginalt på min avensis.
 #315242  av Mr_Storbrua

Mener ganske sikkert at det er originalt på nyere toyota.. Men er kun programert til å kunne startes når motoren går. Kan kjøpe ett ur elns sånn at man kan starte den. Er av type eberspecher eller åssen det skrives.. Men tror de er dårlige til å informere om de. Søstera mi kjøpte ny rav4 for ett år siden, å bestilte motorvarmer.. Fikk vite etterpå at der står eberspecheri originalt, å at man kan kjøpe en dings så den kan programeres med ur..

EDIT: er den knappen som heter "pwr heat" som normalt ligger på venstre side av rattet..