Kopierer annonsen min fra 200sx-ogn.org. HÃ¥per det er greit at jeg legger den ut her selv om det ikke er Toyota.
Etter mye tenking frem og tilbake har jeg nå kommet fram til at jeg ønsker å selge min 200sx, da jeg nettopp har blitt pappa, så jeg har rett og slett ikke tid til bilen.
Den ble vinteren 2008 bygd om til s15 front og hellakkert. Bilen har hvite skilter (som er levert inn for vinteren), men er foreløpig ikke EU-ok. Har hatt den inne på EU og fikk mangellapp på vindusviskerintervall og coilovere. Dette vil blir fikset før et evt salg.
Ramser opp noe av det som er gjort med den:
- Garrett GT2860RS turbo m/grenrør
- z32 luftmengdemåler
- apexi 1.2mm ståltoppakning
- nismo 550cc dyser
- apexi luftfilter
- hybrid FMIC
- 3" turbo back eksos m/race katalysator
- horsham stage 3 chip
- Greddy profec b-spec II boost controller
- blitz dump
- ARP studs
- forsterket clutch
- nismo short shift
- d2 coilovere
- EBC turbo groove slissede og borrede bremseskiver foran og bak m/yellow stuff klosser
- s15 front
- trial frontfanger
- URAS type S sideskjørt og bakfanger
- 350z sideblinkers
- s14a baklykter
- Ultralite hakiri 18x8,5 framme og 18x9,5 bak
Bilen er ikke vinterkjørt de siste årene av meg og forrige eier. Den har nå gått ca 175.000km, og har servicehefte opp til ca 150.000km. Den har blitt kjørt på 0.8 i trykk i det siste pga ny turbo.
Negative ting med bilen:
- Den har tidligere vært krasjet i fronten av forrige eier. Dette ble rettet på verksted og godkjent av biltilsynet etterpå. Lakkereren min, som også er oppretter, så over reparasjonen da han lakket den, og sa at det så fint ut.
-Det største minuset med bilen er at motoren har begynt å bruke noe olje. Jeg har kjørt med den veldig lite i det siste, så det er vanskelig å gi noe eksakt svar på hvor mye det er. Motoren starter lett, går jevnt og drar bra, men den poffer litt røyk etter pådrag.
- Kjører uten innerskjermer framme etter ombyggingen til s15 front, siden de originale innerskjermene ikke passer i festene. Her kunne man kanskje ha gjort noe ala det Trion her på forumet har gjort.
Det er det jeg kommer på nå i farten, men ta kontakt på pm, mail eller tlf (nederst i annonsen) for mer info.
Ang pris er jeg egentlig veldig usikker. Har lagt ut over 100.000kr på denne bilen i løpet av det siste året, og ser at disse s14.5 ligger ganske høyt i pris. Pga de negative tingene med bilen, da spesielt oljeforbruket, har jeg bestemt meg for å moderere prisen. Kom gjerne med bud eller forslag til pris på PM. Kan si så mye at jeg, på grunn av alt det jeg har lagt ut på den i det siste, betrakter den som en bil av høyere verdi enn en standard 1994mod s14.
Ved interesse/bud/forslag til prisantydning, ta kontakt på PM, mail: olebndverg@gmail.com , eller tlf: 90224086
Bilder skal dere få (her går den på prøveskilt, da det er like etter at ombyggingen var ferdig):




Etter mye tenking frem og tilbake har jeg nå kommet fram til at jeg ønsker å selge min 200sx, da jeg nettopp har blitt pappa, så jeg har rett og slett ikke tid til bilen.
Den ble vinteren 2008 bygd om til s15 front og hellakkert. Bilen har hvite skilter (som er levert inn for vinteren), men er foreløpig ikke EU-ok. Har hatt den inne på EU og fikk mangellapp på vindusviskerintervall og coilovere. Dette vil blir fikset før et evt salg.
Ramser opp noe av det som er gjort med den:
- Garrett GT2860RS turbo m/grenrør
- z32 luftmengdemåler
- apexi 1.2mm ståltoppakning
- nismo 550cc dyser
- apexi luftfilter
- hybrid FMIC
- 3" turbo back eksos m/race katalysator
- horsham stage 3 chip
- Greddy profec b-spec II boost controller
- blitz dump
- ARP studs
- forsterket clutch
- nismo short shift
- d2 coilovere
- EBC turbo groove slissede og borrede bremseskiver foran og bak m/yellow stuff klosser
- s15 front
- trial frontfanger
- URAS type S sideskjørt og bakfanger
- 350z sideblinkers
- s14a baklykter
- Ultralite hakiri 18x8,5 framme og 18x9,5 bak
Bilen er ikke vinterkjørt de siste årene av meg og forrige eier. Den har nå gått ca 175.000km, og har servicehefte opp til ca 150.000km. Den har blitt kjørt på 0.8 i trykk i det siste pga ny turbo.
Negative ting med bilen:
- Den har tidligere vært krasjet i fronten av forrige eier. Dette ble rettet på verksted og godkjent av biltilsynet etterpå. Lakkereren min, som også er oppretter, så over reparasjonen da han lakket den, og sa at det så fint ut.
-Det største minuset med bilen er at motoren har begynt å bruke noe olje. Jeg har kjørt med den veldig lite i det siste, så det er vanskelig å gi noe eksakt svar på hvor mye det er. Motoren starter lett, går jevnt og drar bra, men den poffer litt røyk etter pådrag.
- Kjører uten innerskjermer framme etter ombyggingen til s15 front, siden de originale innerskjermene ikke passer i festene. Her kunne man kanskje ha gjort noe ala det Trion her på forumet har gjort.
Det er det jeg kommer på nå i farten, men ta kontakt på pm, mail eller tlf (nederst i annonsen) for mer info.
Ang pris er jeg egentlig veldig usikker. Har lagt ut over 100.000kr på denne bilen i løpet av det siste året, og ser at disse s14.5 ligger ganske høyt i pris. Pga de negative tingene med bilen, da spesielt oljeforbruket, har jeg bestemt meg for å moderere prisen. Kom gjerne med bud eller forslag til pris på PM. Kan si så mye at jeg, på grunn av alt det jeg har lagt ut på den i det siste, betrakter den som en bil av høyere verdi enn en standard 1994mod s14.
Ved interesse/bud/forslag til prisantydning, ta kontakt på PM, mail: olebndverg@gmail.com , eller tlf: 90224086
Bilder skal dere få (her går den på prøveskilt, da det er like etter at ombyggingen var ferdig):




- Nissan 200sx s14.5