inzane2012 skrev:FireWalk skrev:kan noen fortelle meg hvor man kan få tak i noe slikt? Tenker da på instrumentholderen til høyre for midtkonsollen på dashbordet der, med 3 målere i. Kunne tenkt meg en slik. Er dette noe som er laget selv eller er det kjøpt? Var tenkt å lage noe selv, men dette tar mye tid og blir aldri like bra som noe som er kjøpt ferdig..
Noen som vet? 
nja, vist du kjenner noen som jobber med metall bearbeiding så er det der rimelig enkelt å lage, og vist dem har peil på hva dem holder på med så kan det se bedre ut enn det du får kjøpt... men er ikke det bildet der tatt fra en bil jeg la ut salgs annonse på her på forumet for en tid tilbake da? du får lete frem den posten så kanskje du får tak i han som eigde den bilen og spørre han:P
Stemmer det

fikk en liten aha opplevelse når jeg så det bildet. Har 3 instrumenter i a-stolpen nå. Eksos temp, A/F ratio og oljetrykk. har digital turbotrykk måler i midtkonsollen, men trenger vanntemp og oljetemp målere også. Men hvor skal jeg få montert dem? er jo tom for plass.. var tenkt å ha dem i hanskerommet, men er litt kjipt å kjøre med det oppe hele tiden. Så kom jeg over det bildet der, og da var liksom problemet løst. Men så er det å få laget en sånn da. Var tenkt å lage i glassfiber. Lagde nylig en blockoffplate til intercooleren i glassfiber. men det tar LAAAAAANG tid og er mye arbeid. :\