TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TSCN problemer?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #316368  av Fred

Får et sånn warning- warning vindu når jeg skal inn på tscn. Fler som får det?
Threat detected og greier.

Jaja, veit det er et annet annet forum, men er der og titter litt innimellom også...
 #316370  av lexusmann

Har hørt at de har/har hatt store problemer med virus og spam og diverse drit...vet ikke hva det skyldes, men...har ikke vært inne der på lenge da jeg ikke husker hverken brukernavn eller passord...
Sist redigert av lexusmann den 23 feb 2009 22:07, redigert 1 gang totalt.
 #316371  av Supramk3turbo

Funker fett hos meg...
 #316381  av lexusmann

NÃ¥ kom jeg inn alikevel... :lol:
 #316399  av inzane2012

jeg fikk aldri sånn der godkjennings mail fra dem når jeg skulle regge meg der, så ga en lang faen i hele sida :P
 #316408  av Daniel HS

inzane2012 skrev:jeg fikk aldri sånn der godkjennings mail fra dem når jeg skulle regge meg der, så ga en lang faen i hele sida :P
Sleit med å få registrert meg jeg også, så holder meg her jeg... :wink:
 #316592  av inzane2012

chris skrev:Hva skal man på TSCN når man har TS-OGN? :)
sier jeg og, syns dem burde stenge ned det forumet og heller få brukerne der over hit :)
 #316595  av Daniel HS

inzane2012 skrev:
chris skrev:Hva skal man på TSCN når man har TS-OGN? :)
sier jeg og, syns dem burde stenge ned det forumet og heller få brukerne der over hit :)
Er jo lite vits i et forum der nye medlemmer ikke får registrere seg uansett da :P
 #317123  av harared

Har visst vært problemer med enkelte virus program opp imot forumet der.
Funker bra hos meg og ingen virus heller annen dritt er motatt.
Nå er det vel slik at TSCN er kanskje mere aktuellt for de med gammel Toyota og TS-ogn for de med nyere Toyota selv om det ikke trenger og være sånn.
Er selv litt aktiv på begge forumene da jeg har både gammel og ny Toyota :)
Skal tipse moderator om registreringsproblemet.
 #317134  av inzane2012

nja, er ganske mange her og med gamle biler, er vel bare at dette forumet er rettet mer mot sportsbiler, men hadde ikke vert dumt å slått sammen TSCN og TS-OGN til ett stort forum:)
 #340246  av Audun F

inzane2012 skrev:nja, er ganske mange her og med gamle biler, er vel bare at dette forumet er rettet mer mot sportsbiler, men hadde ikke vert dumt å slått sammen TSCN og TS-OGN til ett stort forum:)
Veldig enig, hvorfor har man egentlig 2 forskjellige grupperinger når man kunne hatt en sterk istedenfor? Få samlet alt under 1 paraply, det vil være fordelaktig for medlemmene her.

Mine 2 skilling i alle fall...
 #340247  av inzane2012

jepp, syns at TS-ogn og tscn burde vert slått sammen, ser ingen grunn overhodet til at det skal vere to separate forum for samme bilmerket i lille norge... kunne helle slått sammen og dannet flere underforum her på ts-ogn...
 #340271  av Remi

Dette har jo vært diskutert her mange ganger! og dette forumet var vell i utgangspunkte ment for Toyota sine sportsbiler og i hovedsak mr2.
Det var vell etter en slik diskusjon at det ble laget et forum for andre modeller.
Ts-ogn og TSCN kommer nok aldri til og bli slått sammen, det krever for mye arbeid og dette forumet mister nok da all sin sjarm.
Men jeg synes at det mangler et T-sport forum her inne men æ kan nok skjønne det da det ikke er så mange med disse bilene, og det finnes et eget forum for det ( Corollasport.se )
 #340274  av hmsilset

Uansett ulemper og problemer så synes jeg de på den klubben burde komme seg hit, for alle Toyotaer er jo sportsbiler :D