TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Streetlegal testkjøring

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #39744  av VeilSide

Søndag 18. April kjører vi igjen Street Legal på "Løwenstrasse" Lura, Sandnes. Men det er ikke et vanlig løp konkurranse. Løpet skal tilrettelegges for at flest mulig skal kunne delta. Det vil ikke være tribune til publikum, speaker, klasseinndelinger, konkurranse eller premiering.

Kom og kjør, tren reaksjonstiden din eller se om bilen er riktig innjustert til neste løp.

Teknisk vil starte fra klokken 11.00 og løpet skal i gang ca.12 tiden.

Pris 300,- og husk hjelm.

Mer info ring : 99259525 / racing@jaerenamcarclub.no (<- denne var påtenkt spesielt deg MR2turbo ;))

Arrangør : Jæren Amcar Club ( http://www.jaerenamcarclub.no/Racing.htm )

---

For å si det slikt ... her vil det nok ikke stille så mange biler som folk flest kjenner fra steetlegal-stevner. Dette arrangementet er laget med tanke på ungdom. Åh det skal bli godt å se lokale grombiler i aksjon på stripa. 8)

#39879  av MR2turbo

satser på å stille jeg :)

Og følg med i stavanger aftenblad ;)

Jensi, du må stille du og.. ;)
 #39899  av Qee

VeilSide skrev:Søndag 18. April kjører vi igjen Street Legal på "Løwenstrasse" Lura, Sandnes. Men det er ikke et vanlig løp konkurranse. Løpet skal tilrettelegges for at flest mulig skal kunne delta. Det vil ikke være tribune til publikum, speaker, klasseinndelinger, konkurranse eller premiering.

Kom og kjør, tren reaksjonstiden din eller se om bilen er riktig innjustert til neste løp.

Teknisk vil starte fra klokken 11.00 og løpet skal i gang ca.12 tiden.

Pris 300,- og husk hjelm.

Mer info ring : 99259525 / racing@jaerenamcarclub.no (<- denne var påtenkt spesielt deg MR2turbo ;))

Arrangør : Jæren Amcar Club ( http://www.jaerenamcarclub.no/Racing.htm )

---

For å si det slikt ... her vil det nok ikke stille så mange biler som folk flest kjenner fra steetlegal-stevner. Dette arrangementet er laget med tanke på ungdom. Åh det skal bli godt å se lokale grombiler i aksjon på stripa. 8)
Blir en fin helg med Rally Stavanger dagen før (Lørdag)

http://www.rally.no/stavanger/

#39922  av VeilSide

Ã…ja dette skal bli ei knall helg :D

Mr2turbo : "Blei d gydd?" ;)

#40013  av MR2turbo

Veilside, håper det :) ble tatt noen bilder og så ble vi intervjuet litt :)

Gleder meg til å kjøre på søndan.. :P

#40360  av VeilSide

Nå fant jeg aldri artikkelen på nett jeg ... men har den på pc`en. Er jeg litt "uetisk" om jeg scanner og legger på nett? Alt annet har dem jo på nett men ikke denne her :?

#40370  av MR2turbo

tror det går fint jeg, på en side som dette :)

Legger ut et utklipp fra pdf versjonen av avisa.. ;)

Håper det kommer mange råe biler da, hehe
Vedlegg
stavangeraftenblad15apr.jpg
stavangeraftenblad15apr.jpg (101.1 kiB) Vist 4529 ganger

#40609  av VeilSide

Og bestetid ble?

Synd været var så dårlig men det var SYYYYKT å se den Cossien dra som f*** over med hjulspinn på 201m.
det var kult idag ,men fyttigrisen for et maskineri dette her er,kjørte som best 9,747-144,77km/t,med fult hjulspinn over mål,og kjørte også på 10,075-151km/t,ikke noe mindre hjulspinn der.
kona kjørte også bilen og den er veldig vrien og håntere for meg,så jeg hadde litt hjerte spreng når hu begynte og slingre på 3 gir
Var det 600hk og 700NM i "gamlå"? Veit du hva den Challengeren dro inn på? Synd det var vått slikt den ikke kunne dra med fullt gasspådrag ;)

Damn det var vått å stå som vakt :(

#40617  av MR2turbo

min bestetid ble 9.026 sek. sluttfart på 138,11km/t og r/t på 0.634 sek..
Slet og med å få feste, men kjørte 13 run mot mange forskjellige biler og vant alle ;)

kjørte mot,
cossien, BMW M3 E36, 200sx s14, 200sx s13, mecedes etterllerannet.., Mortens lille gule MR2, og en amcar til en kollege.. (husker ikke merket..) :)

skikkelig kick å kjøre da.. :) tror jeg blir med på alle jeg har mulighet til å være med på fremover.. og stiller i "bad boys" klassen, hehe ..
Skal prøve å få tak i noen bilder seinere..

#40618  av VeilSide

Neste streetlegal er 2 mai. Men jeg MÅ i komfirmasjon så får ikke mulighet selv til å få dette med meg :(

Du får komme å kjøre på bane når vi har treff i sommer ute på Bryne ;)

#40621  av Morten

Jeg kjørte tilsammen 12 runs, bestetid 9,334sek og 135,68km/t.
Syntes ikke det var så verst på vått føre for en debutant jeg :wink:

Kjørte mot (og vant):

VW Buggy, E36 M3, Corsa m/Calibra Turbo motor, Ford Lightning (pickup, visstnok med 500hk!), Trans Am? (med 5 liters V-Ã¥tter),Nissan Sunny, Volvo 940

Tapte mot:

Markus, Markus, Markus, Ford Lightning (den samme som jeg slo tidligere) også han forbaska Markus igjen da... :evil: :wink:

Alt i alt en morsom dag. Kommer helt sikkert til å prøve dette igjen! :mrgreen:
Sist redigert av Morten den 19 apr 2004 09:32, redigert 1 gang totalt.

#40696  av TomG

Supert gutter!!!

Stå på, jeg klarte å ødelegge moteren min self.
Gi en nordmann en manuel boost kontroller og null boost meter......plus å ha vokst opp med Il tempo gigante......boom

Bøyd ventil på eksos siden i sylinder 3. Pga av jeg blåste i filler pluggene i nummer 2 og 3.

Men men, skal nok få'n på veien igjen snarest...og da!

T

#40710  av Dice

TomG skrev:Supert gutter!!!

Stå på, jeg klarte å ødelegge moteren min self.
Gi en nordmann en manuel boost kontroller og null boost meter......plus å ha vokst opp med Il tempo gigante......boom

Bøyd ventil på eksos siden i sylinder 3. Pga av jeg blåste i filler pluggene i nummer 2 og 3.

Men men, skal nok få'n på veien igjen snarest...og da!

T
Uff uff :(

Det var ikke bra å høre.

Men gleder meg til å se på bilder fra arrangementet

#40713  av Morten

VeilSide skrev:
Morten skrev:Sunny GTI-R
Ikke helt rett ;)

Det var denne bilen du kjørte mot :

1992 Nissan Sunny GTi 2.0
Bilde
Aha! Det forklarer en del.. Jeg var veldig skuffa over den, hadde venta at den skulle gå mye bedre enn den gjorde :wink: