TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva slags styling er dette? MKIVtrader.com logo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #317683  av hmsilset

Den fronten er mistenkelig lik en fanger som brukes på calibra :D Panseret aner jeg ikke, og skal du ha en sånn folie på frontruta,så ta mål og si farge og kontakt meg :P

Calibra har en sånn,bare at denne jeg viser her er er litt mere detaljer på

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... g=&vgpath=
 #317706  av Lørnings

Digga panseret med øyelokk, hvorfor har jeg ikke sett det før? :D Var helt rått :wink: Hjula er racing hart mener jeg, hvis det har noe å si :P
 #317722  av celicat23

Fronten ser misstenkelig ut som TOP SECRET fronten (ikke widebody utgaven selvfølgelig). Vindu er folie rimelig garantert, og panseret er vel hjemme-mekk. Burde være supra folk her inne som visste dette bedre enn meg :lol:

MVPMOTORSPORTS.COM selger fronten.
 #317724  av Stiansen

celicat23 skrev:Fronten ser misstenkelig ut som TOP SECRET fronten (ikke widebody utgaven selvfølgelig). Vindu er folie rimelig garantert, og panseret er vel hjemme-mekk. Burde være supra folk her inne som visste dette bedre enn meg :lol:

Er Top Secret sideskjørt også, hehe :wink:
 #317736  av celicat23

Stiansen skrev:
celicat23 skrev:Fronten ser misstenkelig ut som TOP SECRET fronten (ikke widebody utgaven selvfølgelig). Vindu er folie rimelig garantert, og panseret er vel hjemme-mekk. Burde være supra folk her inne som visste dette bedre enn meg :lol:

Er Top Secret sideskjørt også, hehe :wink:
Han spurte ikke om det, så jeg gadd ikke sjekke :wink: hehe
 #317947  av bjornalf

Lørnings skrev:Digga panseret med øyelokk, hvorfor har jeg ikke sett det før? :D Var helt rått :wink: Hjula er racing hart mener jeg, hvis det har noe å si :P
det går ikke å lage slik med panser.... lyktene stikker opp for mye... blir ikke like slett som dette... dette er nok litt photoshop.
 #317987  av Lørnings

bjornalf skrev:
Lørnings skrev:Digga panseret med øyelokk, hvorfor har jeg ikke sett det før? :D Var helt rått :wink: Hjula er racing hart mener jeg, hvis det har noe å si :P
det går ikke å lage slik med panser.... lyktene stikker opp for mye... blir ikke like slett som dette... dette er nok litt photoshop.
Det kan jo være derfor jeg ikke har sett det før :P Litt synd at det ikke går, for den var ihvertfall heftig :D