TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Søker Tüv papirer til Ae86 Levin

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #317821  av 4A-GE

Nå har jeg gitt helt opp. Importøren som solgte meg bilen har tørket vekk, jeg har inntrykk av at jeg er ikke den eneste som er boblende forbanna på han.

Men, jeg sitter nå med en bil jeg ikke får godkjent fordi han har rotet vekk 3 år på vas og piss. Først fikk jeg et Tüv papir fra han som avtalt når jeg overtok bilen fra han. Det var et siffer i rammenummeret byttet ut med en bokstav. Så det godtok ikke biltilsynet. Alt annet er godkjent.

Videre, så har det gått frem og tilbake med kontakt og mangel på kontakt. Unnskyldninger og bullshit fra ene enden til den andre. Plutselig måtte han ha papirer tilbake for å få tak i papirene jeg trengte. Min mor har vært så elskverdig å greid å kaste papirene jeg fikk av Thaulow. (har salgskontrakten enda din kødd) Så jeg måtte få tilbake alt av papirer biltilsynet hadde. Dette skulle gå fint. Så gikk det litt tid uten at jeg hørte noe. Jeg forlanget etterhvert at han jobbet med saken og holdt meg oppdatert. Det fungerte i en uke. Så hørte jeg ikke mer.

Idag er jobbmobilen hans sperret og hustelefonen går ikke an å ringe til.

Enden på visa er. Jeg SØKER en eller annen person/firma som kan hjelpe meg med å få tak i Tüv papirer.
Ring meg på 40648960 eller send meg en PM.
 #317870  av toyparts/mvp norge

4A-GE skrev:Nå har jeg gitt helt opp. Importøren som solgte meg bilen har tørket vekk, jeg har inntrykk av at jeg er ikke den eneste som er boblende forbanna på han.

Men, jeg sitter nå med en bil jeg ikke får godkjent fordi han har rotet vekk 3 år på vas og piss. Først fikk jeg et Tüv papir fra han som avtalt når jeg overtok bilen fra han. Det var et siffer i rammenummeret byttet ut med en bokstav. Så det godtok ikke biltilsynet. Alt annet er godkjent.

Videre, så har det gått frem og tilbake med kontakt og mangel på kontakt. Unnskyldninger og bullshit fra ene enden til den andre. Plutselig måtte han ha papirer tilbake for å få tak i papirene jeg trengte. Min mor har vært så elskverdig å greid å kaste papirene jeg fikk av Thaulow. (har salgskontrakten enda din kødd) Så jeg måtte få tilbake alt av papirer biltilsynet hadde. Dette skulle gå fint. Så gikk det litt tid uten at jeg hørte noe. Jeg forlanget etterhvert at han jobbet med saken og holdt meg oppdatert. Det fungerte i en uke. Så hørte jeg ikke mer.

Idag er jobbmobilen hans sperret og hustelefonen går ikke an å ringe til.

Enden på visa er. Jeg SØKER en eller annen person/firma som kan hjelpe meg med å få tak i Tüv papirer.
Ring meg på 40648960 eller send meg en PM.
hmm jap spec eller eurobil???
 #317952  av toyparts/mvp norge

da burde det gå bra ja
 #318442  av 4A-GE

Saken er løst har jeg blitt fortalt. Så får vi satse på at det stemmer. Gir det noen uker så får vi se. :)