TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Musikken min pÃ¥ Youtube :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #317951  av FireWalk

Oppdaget at noen har lagt ut noen av sangene jeg lagde for rundt 10 år siden på youtube. Morsomt. Trodde de sangene var begravet og lagt død for lenge siden, men så viser det seg at noen faktisk hører på dem enda. Morro! :) Spesielt morro med akkurat denne låta, fordi jeg la den ut på modarchive (et sted hvor orginal filene (xm) ble lagt ut) hvorpå en viss dj.panda lastet den ned og forandret litt på div instrumenter og ga den ut som sin egen igjen. Siden han var veldig frempå og jeg kun drev med det på hobby basis uten noe sted fra hvor man kunne laste ned sangene så endte det jo med at han fikk all crediten for sangen :\

Derfor er det jo spesielt morro å se at min orginale gode gamle låt fremdeles lever :)

nesten så jeg fikk litt lyst å begynne å lage musikk igjen. Men med full jobb og samboer + bilskruing, en gatebilklubb å drive osv så blir det ikke tid til det lenger desverre.. Men morro var det iallefall :)

her er iallefall linken til en av sangene om noen vil høre:

her er en annen. Typisk fasttracker låt :-)

#317959  av ArildM

Wow, My Telescope var ju dunderhit når jeg var 18 og råna 240! :shock:
 #318005  av Daniel HS

Hører at dette er gammel musikk ja :D Gode gamle 90-talls beats som er brukt... Synes det er godt noen tar vare på den gode gamle musikkarven jeg :wink: Og er nok enda kulere å oppdage at andre tar vare på din musikk for deg... :P