Skjærtorsdag er altså den 09.04.09 i år. de fleste har fri fra skole og jobb, og da betyr det svenksetur *strømstad*
Rånernes dag går ut på. oppmøte tidlig. kolonne fra shell strømmen, folk henger seg på av rånere, blir fort jævelig mange;) er i strømstad, har det kult og er sosiale, mange drikker, full fest hele dagen, så er det meet i halden i 8 tia på kvelden som hvert år. omtrendt hvert år har det vært nærmere 10.000 rånere fra hele norge med biler i strømstad. alt fra harry volvor, til blodheite amrikanere, til den mest sporty japsebilen til en villhest av noe italiensk.
håper noen legger ut bilder fra i fjor.!
skal vi si oppmøte kl 07:00 som i fjor.
09.04.09 er datoen
07:00 er tiden
shell strømmen er stedet!!!
dette må dere ikke gå glipp av, det er den desidert mest gjennomførte dagen av alle hvis været er topp;)
klart jeg stiller opp!!!
Rånernes dag går ut på. oppmøte tidlig. kolonne fra shell strømmen, folk henger seg på av rånere, blir fort jævelig mange;) er i strømstad, har det kult og er sosiale, mange drikker, full fest hele dagen, så er det meet i halden i 8 tia på kvelden som hvert år. omtrendt hvert år har det vært nærmere 10.000 rånere fra hele norge med biler i strømstad. alt fra harry volvor, til blodheite amrikanere, til den mest sporty japsebilen til en villhest av noe italiensk.
håper noen legger ut bilder fra i fjor.!

skal vi si oppmøte kl 07:00 som i fjor.
09.04.09 er datoen
07:00 er tiden
shell strømmen er stedet!!!
dette må dere ikke gå glipp av, det er den desidert mest gjennomførte dagen av alle hvis været er topp;)
klart jeg stiller opp!!!
Mitt Prosjekt: viewtopic.php?f=61&t=38678
Toyota Mr2 mk2 Sw20 92mod
Nissan Maxima 3.0
Volvo 244 85mod. 2jzgte
Toyota Mr2 mk2 Sw20 92mod
Nissan Maxima 3.0
Volvo 244 85mod. 2jzgte