TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er vist noen som tørr Ã¥ prøve...

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #318367  av DanielJ

For å være ærlig, så kan jeg ikke huske å ha sett så mange extreme prosjekter når man kommer til Lexus IS200 (utenom Zupra :roll: ).
Kommer dere over prosjekt tråder fra biler utenlands eller innenriks så post dem her :D

Men denne karen satser virkelig stort med ikke bare en bil men tre! :twisted:

MARTIN FFRENCH 2010 TIME ATTACK BUILD
http://speedhunters.com/archive/2009/03 ... build.aspx

MARTIN FFRENCH'S 2009 DRIFT ALTEZZAS
http://speedhunters.com/archive/2009/03 ... ezzas.aspx

13B-POWERED ALTEZZA
http://speedhunters.com/archive/2009/01 ... tezza.aspx
Sist redigert av DanielJ den 13 mar 2009 19:55, redigert 1 gang totalt.
 #318740  av Neo

har det ikke vært for at det er så dyrt og strengt å gjøre noe med bilene så har min hatt en 2JZ-GTE motor nå :wink: ..
 #318749  av QuiNlan

Norge i et nøtteskall vettu. Tipper det blir ulovlig å kjøre bil privat om 25 år, med mindre det er en kliss orginal el-bil.

Skal dog sies at trafikkpolitikken i Norge er noe mer stabil enn hva den er borte i statene. Virker ikke som at det settes krav i det heletatt, ihvertfall ikke når det gjelder det å få tak i lappen.

Har sett en del skrekk eksempler. Folk som ikke kjører annet enn automat, også klarer de å sette den i N istedet for P når de skal parkere bilen på en flate som tilsynelatende ikke ser ut til å ha noen helning. Folk som kjører inn i bensistasjoner og butikker etc. Kunne holdt på lenge her, men jeg regner med dere vet hva jeg snakker om, hehe.

I statene får de biler godkjent som til og med jeg hadde stusset litt på.. Sier litt..
Sist redigert av QuiNlan den 17 mar 2009 07:56, redigert 1 gang totalt.
 #318781  av Neo

det er sant du, men det er for strengt.. man kan jo nesten ikke gjøre noe før man får både bøter og ditt og datt..

senker man bilen 1 cm for mye enn hva som er lov så har man jo ett helvettes problem..
ta TTE kompressoren, det blir godkjent.. men sette på turbo med samme effekt og man får problem med BT..

så man kan jo ikke gjøre noe praktisk talt.. men sant ja, USA tilater mer enn hva man skulle tro
 #318807  av DanielJ

Hehe, nå har det seg slik at disse tre Lexusene er i Irland, ikke statene! :lol:
 #318817  av Zupra

se dær ja..

ser ut som 3 bygg med masse potensiale ja.. :D

Synes den første der så helt VÆRST ut :!: :!:

Fint bodykitt han hadde funnet ja.. :D
noen som vet hvor dette kom fra. Trenger også noen sånne diffusere på frontfangeren..
og vurderer vinge. men ikke bestemt meg ennå.. :wink:

Ellers så er jeg faktisk godt igang med buret.. Og dette begynner og nærme seg..
Glassfiberen begynner også og nærme seg nå..! Da blir det lakking..
 #318875  av DanielJ

Hei Vegard.
Karbon kitet kjøpte han fra ebay.com 8) Men han har tatt støypeform av kitet slik at han har flere liggende! Du skulle har kjøpt av han :twisted:
 #318924  av Zupra

DanielJ skrev:Hei Vegard.
Karbon kitet kjøpte han fra ebay.com 8) Men han har tatt støypeform av kitet slik at han har flere liggende! Du skulle har kjøpt av han :twisted:
JodAa. meen tror jeg trenger en sponsor for og få dette til..
Er nok meget dyrt.. Men holder på og sjekke med det andre kittet hva de skal ha for det..

Men det ødelegger litt planene mine om 2dørs lex da.. meen... vi får se. spørs hva prisen er på kittet..
Er nok mye spraklings arbeid for og montere dette kittet. :twisted:
Men tøft er det.....
 #338376  av DanielJ

Karbon lexusen nevnt to poster over, skal mest sansynelig ha en Suzuki Hayabusa motor med turbo :shock: er snakk om ca. 500hk...