TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supraturbo...????

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #39943  av KK-ma70

Fikk tilbud om å kjøpe felger til mkiii supran idag. Han som lakkerer bilen min har 18x8 toms felg liggende. 5eikers felg. spurte ikke om pris jeg da. tenkte kanje om du var interressert i dem... vet ikke hvilken type de er da.

#45917  av SupraTurbo

Felger blir bortprioitert for diverse annet dette året. Kjøper meg nye dekk og felger neste år antagelig.
 #45954  av Dice

KK-ma70 skrev:Fikk tilbud om å kjøpe felger til mkiii supran idag. Han som lakkerer bilen min har 18x8 toms felg liggende. 5eikers felg. spurte ikke om pris jeg da. tenkte kanje om du var interressert i dem... vet ikke hvilken type de er da.
Hmm

Ja, jeg kan være interessert i de.

Kan du sjekke med bilde, pris og dekk??

#45971  av KK-ma70

Felgene blir trolig solgt i morgen. dekkene er av type Slicks med cord :D
ingenting å samle på.

Ligner på Borbet felg, 5eiker felg 3bokstaver i navnet ATV el lingnende. husker ikke helt. ganske dyr type. 114,3*5 35mm innpress 18*8". kr 3000 for 4stk. skal gi lyd ifra meg hvis de ikke blir solgt.

#45973  av funkes

De passer 200sx s14 også forresten, så skal går greit å få solgt de.

#46135  av Dice

Ingen dekk nei....... shit da blir det endel tusen ekstra.

*tenke..tenke*

De buet kanskje litt for mye ut, og da ser det ikke ut som om man har virkelige 18", men det var jo en fet kant da :wink:

#46189  av KK-ma70

Shyggen skrev:Blir bortimot 10K med felger og dekk.. da spytter jeg heller inn et par lapper til og får alt nytt :)

Var litt for "fete" eiker for min del..
Er litt dyrt for dekk ja, blir for 10k for alt.
men tror ikke at du finner 18" for samme pris andre steder.
Personlig synes jeg min MK3 passer bedre med 17" felg.

#46303  av @lpher

If im not helt på jordet her...så er disse felgene nå solgt? :) Var ihvertfall en ny lykkelig eier innom hos meg på jobb i dag...og jeg mener det var disse felgene det var snakk om? :D

@lpher