Javel, da er det på tide å levere bilen til kontroll.
Forrige eier fikk den gjennom med det eksosanlegget som er på den nå, to doble rør bak, er usikker på om det er effektanlegg, om dem har røska ut innmaten eller hva. Det er iallefall en jævlig grom lyd. Står ikke oppført noe i vognkortet angående støy, og det ble visst ikke målt på forrige kontroll ifølge skjemaet! Hva skjer her? Kan ikke så mye om sånt
ikke påbudt med cat på 89 modeller?
Noen som vet åssen 'originale' eksosanlegg til T16 skal være? Tenkte å legge meg under å se om det kanskje kunne være 'originalt', men jeg tviler på det.
Kjenner en kar som har en 86 modell, og det er helt likedan på hans... ?
Forrige eier fikk den gjennom med det eksosanlegget som er på den nå, to doble rør bak, er usikker på om det er effektanlegg, om dem har røska ut innmaten eller hva. Det er iallefall en jævlig grom lyd. Står ikke oppført noe i vognkortet angående støy, og det ble visst ikke målt på forrige kontroll ifølge skjemaet! Hva skjer her? Kan ikke så mye om sånt

Noen som vet åssen 'originale' eksosanlegg til T16 skal være? Tenkte å legge meg under å se om det kanskje kunne være 'originalt', men jeg tviler på det.
Kjenner en kar som har en 86 modell, og det er helt likedan på hans... ?
(x) '86 Ae82 Toyota Corolla GT
(x) '89 At160 Toyota Celica GTi
(x) '86 St162 Toyota Celica GT
(x) '96 Peugeot 306 XR 1,8
'99 Lexus IS200
'01 Lexus IS200
(x) '89 At160 Toyota Celica GTi
(x) '86 St162 Toyota Celica GT
(x) '96 Peugeot 306 XR 1,8
'99 Lexus IS200
'01 Lexus IS200