TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• IQ!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

IQ!

#319762  av Fred

Da har vi motatt den første iQ`n...
Kom idag, men får ikke lov til å vise den fram på ei uke.
Liten bil det der gitt, men synes det var en artig sak!
Kjennes ut som en mye "større" bil når man sitter i den.
Har faktisk litt trua på at det blir solgt en del av denne!
 #319764  av ErikG

Fett. Egentlig bare sett bilder av den. Har sikkert kommet til klargjøringsavdelingen vår også, får vel kjøre opp til dem en dag og ta en titt. Sett noen bilder av en japansk med noe styling og store felger. Kongefet!!
 #319767  av lexusmann

Kan ikke lengre si at "iq er en fin bil", nå er det det også.... :lol:
 #319768  av celicat23

Har sansen for denne selv. Liker den mye bedre enn yaris og aygo. Kunne ha tenkt meg en sånn som bruksbil.
 #319866  av turbokjell

Står en svart å en hvit i utstillinga på skøyen kikka på dem på fredag. Snodige saker altså, men dem var kule.
 #319923  av lexusmann

Er ikke så gæærn å se til, men de bli i minste laget syns jeg..vet det er plass til 4(?) men....
 #320039  av Fred

Vi satt 4 normalt store karer i den på jobben, kunne kjørt til butikken, men hadde nok ikke blitt no rundtur i europa....
 #320046  av hmsilset

Om jeg skal ha en sånn, noe jeg godt kan finne på en dag så skal jeg blodsenke kjærra og skryte vilt og uhemmet over at jeg har lavest iq i landet :D
 #320086  av Mr_Storbrua

hmsilset skrev:Om jeg skal ha en sånn, noe jeg godt kan finne på en dag så skal jeg blodsenke kjærra og skryte vilt og uhemmet over at jeg har lavest iq i landet :D

konge :P :mrgreen: :mrgreen:
 #320137  av ke25-toyoglide

Noen trenger ikkje kjøpe toyota for å hevde det. :lol:
Tror helller eg hadde heva den då. :shock:
 #320138  av celicat23

hmsilset skrev:Om jeg skal ha en sånn, noe jeg godt kan finne på en dag så skal jeg blodsenke kjærra og skryte vilt og uhemmet over at jeg har lavest iq i landet :D
Skulle ønske Honda lot være og forandre navnet til JAZZ, og heller kalte bilen fitta som planlagt. Da skulle du fått kommet over en tur og vaska fitta mi med den lave IQ'n din.

Høres ut som en hel-kveld.
 #320160  av sindrejl

celicat23 skrev:
Skulle ønske Honda lot være og forandre navnet til JAZZ, og heller kalte bilen fitta som planlagt. Da skulle du fått kommet over en tur og vaska fitta mi med den lave IQ'n din.

Høres ut som en hel-kveld.
:lol: :lol:
 #320361  av |plumbo

Noen som har et bilde på denne tingen :P
 #320386  av |plumbo

nei nei men ;) google var ikke i hode akurat da :P