TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger list til mr2 mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #323248  av nullnalen

Noen som har listen som er over luftinntaket på passasjersiden? Trenger denne sårt før lakkering...
 #323908  av nullnalen

Fant du noen list?
 #323926  av mr2storbrua

Det har jeg egentlig glemt å sjekke. Men vet at jeg brukte den gamle, og ikke den fra delebilen, så er 95% sikker på at den ligger sammen med bilen. Lenge til du skal lakke?
 #323946  av inzane2012

mr2storbrua skrev:Det har jeg egentlig glemt å sjekke. Men vet at jeg brukte den gamle, og ikke den fra delebilen, så er 95% sikker på at den ligger sammen med bilen. Lenge til du skal lakke?
sorry for litt OT her, men du har vel ikke en sånn refleks som skal vere på blink/parklykta på høyre sida og da?? helst i klart glass??
 #323986  av nullnalen

Jeg må ha denne lista først uansett, så får ikke lakkert før jeg får tak i en...Men hadde håpet å få sendt den fra meg til lakkereren innen i allefall 2 uker...
 #324009  av mr2storbrua

Mulig jeg kan få sendt den på mandag, hvis ikke har jeg hvert fall god tid på onsdag til å sende den dersom det ikke haster. Send meg adressa på pm, så blir vi enige om pris.

Når det gjelder refleks til park/blinklys foran, så kan det være jeg kan finne det også, litt mer usikker på hvor det eventuelt er. Delebilen er 91 USDM, så den er oransj uansett. Derfor jeg ikke brukte de selv. Når min bil er ferdig satt sammen igjen, blir nok delebilen lagt ut for salg, med bilder, men har ikke tid til å skru løs deler nå. Men skal hjem en tur i helga, så skal se om jeg finner den.