Haugrud skrev:Jeg har fått tak i sikring, kabler og alt er egentøig klart, men det skal liksom se litt bra ut også..lurte på om noen hadde en fin løsning på plasseringa
takk for svar 
Jeg har flytta batteriet baki for ikke så lenge siden..sjekk prosjektlinken min, så finner du bilder av det..jeg brukte 35mm2 ledning fra motorrommet til baggasjen og 50mm2 jordingskabel som jeg jorda under teppet baki..brukte også en 100amper autosikring. husk store nok kabelsko!
store kabelsko som ledningen passer inni og som du får festa ledningen godt med, det er viktig!
selve batterikassa støpte jeg i glassfiber, sparkla, la et lag med teck7 innvendig i alle hjørner og sprekker i kassa og lakka den svart
festa kassa ved å bruke gjengestag på hver side av kassa med et rett jern over selve batteriet..gjengestaga ble bøyd som en krok i den ene enden og tredd nedi to hull som jeg lagde under teppet..det rette jernet ble stramma til med mutter på hver av gjengestaga
det batteriet jeg har er sånn uten luftepropper på toppen som ikke skal avgi gass, men veit ikke om det er 100% sikkert..noen som veit noe om det?