TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sprekk i grenerør

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #323483  av SW20Ronny

Da har jeg funnet ut at jeg har fått sprekk i grenerøene igjen,,.........arg.. har kansje vært uheldig med kvaliteten på dem jeg kjøpte sist også.. er andre gang på kort tid.. noen som har noe formening om dette?? hvorfor det skjer...??
noen som har forslag til hvor jeg får kjøpt nye.. med god kvalitet til en grei pris?
 #323489  av ErikG

Er det orginalt grenrør du har? Eller er det noe Ebay greier?
 #323505  av SW20Ronny

ikke org..... kjøpte det av en på forumet... merke: pro speed... 304 stål.. vet ikke noe mere enn det
 #323514  av Insanity

SW20Ronny skrev:ikke org..... kjøpte det av en på forumet... merke: pro speed... 304 stål.. vet ikke noe mere enn det
tror igjen det har med hvordan stålet blir utrolig sprøtt av den ekstreme varmen og rask nedkjørlig.. + vibrasjon så jeg har hatt veldig bra erfaring med eksosbandage
 #323567  av sleeper

De er bare sånn... er begrenset hvor bra ting holder når delen koster 500,- :wink:
 #323568  av SW20Ronny

skjønner at man får det man betaler for...
hvor får jeg nye med god kvalitet da?
 #323569  av sleeper

SW20Ronny skrev:skjønner at man får det man betaler for...
hvor får jeg nye med god kvalitet da?

tja, en 6-8k er vel grei pris for noe som er bra..

men det er absolutt ikke noen vits i og bytte ut et orginale før du bytter turbo osv, ( til gt3071 eller større)
 #323576  av SW20Ronny

6-8k var ikke det mye...
klart det hjelper med den turboen jeg kjører nå også, ct26... uansett så har jeg ikke den orginale manifoilden..
 #323578  av sleeper

søk på fullrace sine manifoiler.. det er vel de beste manifoilene du kan få til denne motoren uten og lage selv..
 #323585  av mr2storbrua

http://www.aussie-speed.com/buyonline/p ... )&OrderID=

Link til aussie-speed sin manifold. Kjøpte eksosen min derfra, har ikke skjedd noe galt enda hvert fall.
 #323596  av SW20Ronny

jeg har desverre ikke 5-6 k å legge i noen grenerør nå, så alterativet må bli å kjøpe noen rimelige å satse på at de holder fram til jeg har litt mere cash, haster litt.. er ikke noen her på forumet som har noe liggene da?