TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grenrør til 3.gen 3SGE

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #324046  av Roye

Har lett nå i flere uker etter grenrør til 3.gen 3SGE og det eneste jeg finner er dette, men blir plaget av at det står "3SGE 1,8l ST only". Er det sånn at disse grenrørene passer på 3SGE og på 7AFE, eller er det amerikanerene som ikke skjønner at 3SGE ikke er 1,8l.

Mao, vil disse grenrørene passe til 3.gen 3SGE?
Noen som har noen erfaringer på disse produktene?
 #324223  av Morten

3.gen 3sge fantes aldri på amerikanske markedet, så tipper det er vrient å finne slikt på amerikansk ebay.

England eller japan (eventuelt tyskland osv) er nok de stedene med best odds.
 #324331  av Roye

Morten skrev: England eller japan (eventuelt tyskland osv) er nok de stedene med best odds.
Vet du om noen steder som selger?
Har googlet meg ihjel, men finner lite :(
 #324353  av Morten

Prøv de engelske mr2 og celica forumene, eventuelt hos "japse huggere" der borte.

Et sted å starte kan være å søke litt igjennom forumet her: http://www.imoc.co.uk/forums/ , eventuelt legge ut en ønsket annonse der. Det orginale ser ikke så gale ut ved første blikk (med tanke på design) om du ikke finner f.eks fujitsubo eller lignende. Vær obs på at for å ha bolt on på mr2 trenger du både grenerøret + første bit av eksosen (resten av orginal eksosen passer da rett på mener jeg)
 #324387  av Roye

Morten skrev:Prøv de engelske mr2 og celica forumene, eventuelt hos "japse huggere" der borte.

Et sted å starte kan være å søke litt igjennom forumet her: http://www.imoc.co.uk/forums/ , eventuelt legge ut en ønsket annonse der. Det orginale ser ikke så gale ut ved første blikk (med tanke på design) om du ikke finner f.eks fujitsubo eller lignende. Vær obs på at for å ha bolt on på mr2 trenger du både grenerøret + første bit av eksosen (resten av orginal eksosen passer da rett på mener jeg)

Takker for tips ;)