Jeg kunne tenkt meg å få tatt bilen på en NAF test eller lignende for å få en skikkelig gjennomgang av hele bilen. Ikke det at jeg tror det er noe spesielt gale med den, er stort sett klar over hva som står igjen, men man vet jo aldri. Vil ha alt 100%! I det siste har jeg oppdaget noen "klunkelyder" når jeg svinger. Så en liste laget av kyndige folk hadde jo ikke vært å forakte. Så jeg vet hvor jeg skal begynne om det er noe galt.
MEN:
Dersom bilen er blodtrimmet og modifisert. Hvordan vil de reagere på slikt? Raporterer de dette til vegvesnet hvorpå den da må på teknisk undersøkelse der? Eller er dette helt og holdent mellom dem og kunden?
Hva er i så fall tryggest? NAF eller et uavhengig verksted? regner med NAF har litt mer greie på dette siden de stort sett gjør det samme hver dag..
MEN:
Dersom bilen er blodtrimmet og modifisert. Hvordan vil de reagere på slikt? Raporterer de dette til vegvesnet hvorpå den da må på teknisk undersøkelse der? Eller er dette helt og holdent mellom dem og kunden?
Hva er i så fall tryggest? NAF eller et uavhengig verksted? regner med NAF har litt mer greie på dette siden de stort sett gjør det samme hver dag..
- MR2 TURBO -